Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Na Dorćolu otvoren kafić koji ne emituje Fashion TV



U kafiću se po ceo dan emituju National Geographic i Discovery Channel
BEOGRAD, 30. decembar 2011, (Njuz) – U Beogradskoj ulici “Strahinjića Bana” prošle nedelje otvoren je kafe “Posh&Chic” koji na svojim plazma ekranima ne emituje Fashion TV, već edukativne kanale poput Discovery i National Geographic, saznaje Njuz.
Vlasnik lokala Robert Mandić, inače diplomirani arhitekta, kaže da je na ovu ideju došao posmatrajući dorćolske kafiće u kojima je bez izuzetka uključen Fashion TV tokom celog radnog vremena.
- Dok sam sedeo u “Insomniji” i posmatrao neuhranjene devojke na plazma TV-u, pala mi je na pamet fenomenalna ideja: otvoriti kafić u kome se neće emitovati Fashion TV. Umesto toga, kod nas se emituju edukativni sadržaji na kanalima poput Discovery, History Channel ili National Geographic. Prijatelji su mi rekli da sam lud i da ta ideja nema šanse da uspe, ali ja sam rešio da isteram priču do kraja – kaže Mandić.
Dokaz da je ideja više nego uspela je velika posećenost kafića već u prvoj nedelji rada, kao i brojni komentari zadivljenih posetilaca.
- Nisam imala pojma da postoje takvi TV kanali dok nisam zakoračila u ovaj kafić – priznaje Marijana Milić, gošća kafića – celog života nosim bunde od leoparda a sada sam prvi put i videla kako leopard izgleda u divljini. Jako je zanimljivo posmatrati sve te životinje od kojih se pravi odeća i obuća, kako žive, love, podižu mladunce. Toliko sam zavolela životinje da ću ove godine tražiti od muža da mi kupi samo jednu umesto tri bunde koliko je planirao da mi kupi – kaže Marijana.
- Gledala sam neku emisiju o starom Rimu na “History Channel”-u i oduševila sam se – priča Jovana Delibašić, koja svako veče sedi u ovom kafiću – nisam imala pojma da su stari Rimljani imali tako razvijenu vojsku, arhitekturu i umetnost. Sledeći put kada budem išla u šoping u Rim odvojiću sat vremena da posetim one ruševine blizu Gucci radnje – kaže Jovana.
Inače, još jedan razlog za dobru posetu ovog kafića je to što su u njega počele da dolaze ženske osobe koje imaju više od 50 kilograma, koje do sada nisu smele da ulaze u okolne kafiće sa Fashion TV programom.
Istok Pavlović

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ζήτω η 25η Μαρτίου

  Χρόνια πολλά Ελλάδα  Χρόνια πολλά Έλληνες