Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Royal FrieslandCampina kupuje Imlek i Mlekaru Subotica


FrieslandCampina i Salford Capital Partners potpisali su Memorandum o razumevanju o akviziciji kompanija Imlek A.D.Beograd i Mlekara A.D. Subotica. Ova akvizicija će poslovnoj mreži FrieslandCampina pridodati aktivnosti obe kompanije na području zapadnog Balkana.
mlekara
Prodavac je većinski akcionar obe mlekare, sa približno 79 odsto akcija u Imleku i 82 odsto akcija u Mlekari Subotica. Akcijama kompanija se trguje na Beogradskoj berzi.

FrieslandCampina namerava da otkupi i preostale akcije. Ovo je prvo značajno preuzimanje nakon spajanja kompanija Friesland Foods i Campina 2008.godine.

Obe strane očekuju da će dogovor biti finaliziran u narednih nekoliko meseci.

"Ovo je prva značajna akvizicija koju je grupa ostvarila nakon spajanja Friesland Foodsa i Campine. Ova akvizicija doprinosi našem portfoliju brendova i jača poziciju na području Jugoistočne Evrope, što je jedna od okosnica naše strategije", kaže generalni direktor Royal FrieslandCampine Cees ‘t Harta.

Pristup tržištu od 76 miliona potrošača

Uz sadašnje poslovne aktivnosti FrieslandCampine na području Mađarske, Rumunije i Grčke, preuzimanje ove dve mlekare će grupi pružiti pristup tržištu od 76 miliona potrošača širom regije i stvoriti čvrstu podlogu za dalji rast kompanije.

Dobro poznati brendovi

Imlek i Mlekara Subotica posluju kao nezavisni proizvođači mlečnih proizvoda na području zapadnog Balkana. Zajedno opslužuju tržište od oko 25 milliona potrošača.

Ukupan prihod kompanija iznosi oko 270 miliona evra. Kompanije zajedno imaju oko1.470 zaposlenih u šest proizvodnih pogona i četiri kancelarije smeštene u Srbiji, Bosni i Hercegovini, i na području Bivše Jugoslovneske Republike Makedonije.

Nakon akvizicije, ukupan broj zaposlenih FrieslandCampine u regiji povećaće se na oko 3.900, i na 14 pogona za preradu mleka za tržište.

FrieslandCampina

Asortiman proizvoda se sastoji od napitaka na bazi mleka, hrane za bebe, sireva, maslaca, pavlake, deserta i funkcionalnih sastoja kabaziranih na mleku. Uz proizvode namenjene potrošačima, proizvodima se takođe snabdevaju i kupci iz industrijskih sektora i javnih službi.

Prema podacima iz 2010.godine, godišnji prihod firme Royal FrieslandCampina dostiže blizu 9 milijardi evra. Kompanija zapošljava skoro 19.500 ljudi, i kroz 100 proizvodnih pogona i prodajnih mesta posluje u 25 zemalja.

Dobro poznati brendovi FrieslandCampine su: Campina, Chocomel, Fristi, Friesche Vlag, Mona, Optimel, Vifit, Milner, Frico, Buttergold, Valess, Appelsientje, DubbelFriss, CoolBest, Landliebe, Fruttis, Joyvalle, Yazoo, Milli Mia, Pőttyős, Napolact, NoyNoy, Dutch Lady, Frisian Flag, Foremost, Peak, Rainbow, DMV, Kievit, Domo, Creamy Creation i Nutrifeed.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Media reports that people around Republika Srpska, Montenegro, and Serbia are coming to Banja Luka by organized transport

  Dodik called the rally to “defend freedom and future” of Serb people ahead of the May 2 UN’s voting on the Srebrenica genocide resolution....