Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Glumica iz Grčke zbog ljubavi i boljeg života došla da radi na pijaci u Srbiji


Da ljubav ne poznaje granice pokazala je Hristula Parselido Stanković (33), Grkinja koja je zbog muža Darka Stankovića (32) napustila rodni Solun, stan i posao glumice u Dečjem pozorištu i došla da živi kao podstanar na Bežanijskoj kosi.

Najvažnije da su na okupu: Hristula i Darko Stanković sa ćerkicom Melinom
Njih dvoje zajedno rade i zarađuju prodajući organsku hranu na pijaci Zeleni venac, a kažu da je najbitnije da je porodica na okupu i da im je osmeh na licu.

- Kad sam rekla porodici i prijateljima da se selim za Beograd, svi su bili jednoglasni da činim pravi potez. Malo mi nedostaju, kao i moj život tamo, ali mi je najbitnije da smo ćerka Melina, Darko i ja na okupu i da smo srećni - kaže Hristula, koju novi prijatelji u Beogradu iz milošte zovu Hris.

Ljubav između Hristule i Darka desila se munjevito, na Rodosu. On je tamo radio, a ona igrala predstave za decu sa svojom pozorišnom trupom. Ubrzo ih je, međutim, zadesila loša vest. Darku je preminula majka, pa je on krenuo za Srbiju. Samo nekoliko dana kasnije, za njim je bez premišljanja krenula i Hristula. - Ostao sam bez reči kad mi je rekla da će doći. Prosto nisam verovao. Došla je i od tad se nismo razdvajali - priča Darko.

Ostali su u Beogradu još mesec dana, a onda su zajedno otišli u Solun. Hristula se vratila na posao u Dečje pozorište, gde su joj plaćali po odigranoj predstavi, a Darko je radio sve poslove koje je stigao. Međutim, iako su živeli u Hristulinom stanu, primanja nisu bila dovoljna za život, pogotovo kad je na svet došla i ćerkica Melina, koja sada ima 19 meseci.

Zajedno su odlučili da se presele za Beograd. Pre tri meseca zakupili su tezgu na Zelenom vencu i krenuli da prodaju organsku hranu i čajeve. Posao, kažu, ide solidno, ali je otežavajuća okolnost to što su u Beogradu podstanari.

Najveći utisak na Hristulu su ostavili veliki parkovi u gradu, a najviše se raduje kad idu na Kalemegdan i u Zoološki vrt.
 
- U početku sam bila iznenađena kad su mi automobili stali na pešačkom prelazu, jer vozači u Grčkoj voze brzo i ne obraćaju pažnju na pešake. Sviđa mi se i što mi se svi osmehuju kad vide da vozim dete u kolicima, svi nas pozdravljaju, što mi je još jedna potvrda da su Srbi jako srdačni i dobronamerni i imaju dosta zajedničkog sa Grcima. Kad dođemo na pijacu sa detetom, komšije sa drugih tezgi joj poklanjaju čokoladu ili novac, tepaju joj... - priča Hristula.
 
Ona kaže da još jedna stvar koja vezuje Srbe i Grke: kriza u kojoj se nalazimo, ali, pomalo neobično zvuči kad kaže da se u Grčkoj ona manje oseća. Ipak, žele da ostanu u Beogradu, a jedina stvar koja muči Hristulu je posao.
 
- Kad Melina još malo poraste, želela bih da nastavim da se bavim glumom i ovde, ali prvo moram da usavršim jezik. A ako mi se baš ne pruži prilika za to, radila bih u nekoj grčkoj firmi kao prevodilac - kaže Hristula

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ζήτω η 25η Μαρτίου

  Χρόνια πολλά Ελλάδα  Χρόνια πολλά Έλληνες