Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Deda Mrazevi na motorima obradovali decu Doma u Sremčici

U okviru humanitarne akcije „Moto – deda mraz za decu doma Sremčica“ danas se preko 200 bajkera okupilo ispred Gradske skupštine u kostimima Deda Mraza, pre nego što su krenuli u Sremčicu gde već šest godina donose veselje štićenicima doma "Sremčica" za ometene u razvoju. Iz Sremčice su potom deca i bajkeri otišli u osnovnu školu "Kralj Petar II Karađorđević" gde su im motoristi podelili paketiće, a drugari organizovali program.

Akcija se tradicionalno održava poslednje subote u decembru u organizaciji Asocijacije Motociklista Srbije „BjBikers“.


Oko deset sati, na platou se već nalazilo nekih dvadesetak motora, da bi u narednih sat vremena bajkeri, koji su pristizali sa svih strana, na opšte oduševljenje prolaznika, preplavili i plato i prilaz skupštini sa svojim motorima okićenim u prazničnom, novogodišnjem duhu.



- Pre pet godina samo došli na ideju, koja je donekle postojala u drugim gradovima, i svake godine nas je bilo malo više i evo sada šestu godinu zaredom imamo preko 200 motociklista. Moja motivacija je da podstaknem druge motocikliste i ljude na humanost, ali najveća su mi ta deca, kojima se stvarno ne posvećuje dovoljne pažnje. Deca pričaju o nama pola godine pre nego što ćemo doći i pola godine pošto odemo tako da to njima puno znači i svaki put se stvarno iskreno obraduju – rekao nam je organizator celog događaja Ivan Pavlović iz BjBikers- a.



Beogradskim bajkerima su se pridružile i kolege iz okolnih mesta, ali i Aleksandar Antonić koji je jutros u osam sati krenuo iz Novog Sada kako bi učestvovao i u ovogodišnjoj vožnji.



- Krenuo sam u osam i bilo je nula stepeni, da bi se spustilo na minus jedan, ali stvarno mi nije bilo teško. Ja imam dvoje dece i kao roditelj želim da pomognem i pružim malo sreće deci koja su jako hrabra i koja se bore uprkos svemu – rekao nam je Aleksandar, takođe jedan od organizatora iz BjBikers, koji će sutra predvoditi akciju i vožnju u Novom Sadu.



Tačno u 11 sati sve je bilo spremno za polazak i dvesta Deda Mrazeva se okupilo u koloni koja se, uz buku čopera, skutera, kruzera, motokrosera i mnogobrojnih drugih modela, otisnula niz Ulicu Kneza Miloša ka Sremčici.





Potom su dva autobusa GSP - a uz pratnju motociklista, prevezla štićenike do vračarske osnovne škole "Kralj Petar II Karađorđević" gde su im drugari osnovci organizovali koncert školskog rok benda "KP2", a "Dah tetar" predstavu "Pantomime".



Bajkeri sa decom iz Sremčice u školi "Kralj Petar II Karađorđević"

- Ja i sam vozim motor od '68, a jedan moj bivši đak je otkrio da sam direktor škole i ja sam ih rado ugostio, jer deci više znači kada izađu iz doma na druženje kao prošle godine na Trg Nikole Pašića. Naša škola je i pre sarađivala sa domom i održavali smo koncerte kod njih. Planiramo da već na Uskrs nešto slično organizujemo - rekao je za "Blic" direktor škole Petar Polimac.



Za sve štićenike koji nisu mogli danas da prisutvuju organizovan je kombi koji će im odneti paketiće.



Ove godine sakupljeno je preko 400 paketića, a svi pokloni i novac koji ostanu od akcije, idu za kupovinu pelena domu u Kulini kod Aleksinca, gde su smeštena stara lica koja ne mogu više da se brinu o sebi.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου