Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Емир Кустурица: Отимају ми Андрићград!

ВИШЕГРАД – Већ данима се на овим просторима води медијска хајка против мене! Локални функционери СДС у Вишеграду траже некакво поравнање рачуна, иако сам ја властима уредно поднео све финансијске извештаје, а управо они који ме прозивају прихватили су, оверили и потписали те извештаје. 525 Емир Кустурица: Отимају ми Андрићград!
Сумњам да се иза свега крије намера да се овај пројекат доведе у питање, да се Андрићград отме, да неки људи овде ујашу на белом коњу – каже Емир Кустурица за Курир.Прослављени редитељ тврди да је протеклих месеци узалуд покушавао да успостави сарадњу с властима СДС у Вишеграду.
- Сви рачуни, сви финансијски извештаји о градњи Андрићграда чисти су као сунце, лако се могу проверити и доступни су свим државним органима! Чисти као што је од почетка чиста и до краја јасна власничка структура Андрићграда.
Општина Вишеград власник је нове зграде општине у Андрићграду, у коју сада одбијају да се уселе, бојкотују је, власници су такође и позоришта, укупно више 4.000 квадрата, држава РС власник је Словенског института. Уз то, општина Вишеград власник је 24,5 процената преосталог дела Андрићграда, РС је власник још толико, ја сам власник остатка и ту је све јасно.
Ти проценти одређени су на инсистирање и уз сагласност државног врха РС – каже Кустурица, додајући да сви објекти имају грађевинске дозволе, да је Андрићград незавршен пројекат и да следе нова улагања у њега.
Он наглашава да је у последње две године само на грађевинским радовима у Андрићграду у јеку сезоне запослено и по 300 Вишеграђана, да их је још 50 већ запослено у Андрићграду, да редовно примају плату, пријављени су, а држави се уредно плаћају доприноси.Курир је јуче покушао да добије и изјаву начелника општине Вишеград, али он до закључења броја није одговорио на наше позиве

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ζήτω η 25η Μαρτίου

  Χρόνια πολλά Ελλάδα  Χρόνια πολλά Έλληνες