Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

У Суботици каменован нови руски воз

СУБОТИЦА – Није прошло ни месец дана од када је пуштен у саобраћај нови руски воза на релацији Суботица-Сомбор, а композиција је каменована у покрету.
zeleznice srbije У Суботици каменован нови руски возИнцидент се догодио у петак, веће штете и повређених није било, а Железнице Србије апелују на надлежне органе да спрече овакве нападе, јер се у супротном може десити да буде забрањен саобраћај ових возова на овом подручју.
Како је новинарима изјавио шеф секције за превоз путника Железница Србије у Суботици Предраг Половина, у петак око 18 сати у близини станице „Суботица – предграђе“ непозанте особе каменовале су нови воз, први од три колико их је планом предвиђено да саобраћа из Суботице.
„Оштећења нису велика. Игром случаја, каменице које су бачене на воз удариле су испод прозора, тако да није дошло до лома, већ до улубљења, а воз је наставио саобраћај. У супротном, да су каменице полетеле мало више, пукло би стакло и воз који смо толико чекали био би ван саобраћаја, што би се осетило на целом потезу ка Сомбору“, рекао је Половина.
Он је казао да су починиоци овог дела непознати и апеловао на грађане да овакве и случне појаве пријаве полицији и Железницама како би службе реаговале, али и на локалну самоуправу да спроведе кораке како би се овакви напади спречили.
Судећи по његовим речима, ово није први пут да се бацају каменице на возове у овом делу града, али јесте први пут да се каменује нова руска композиција, а полиција је једно време успела да спречи каменовање возова на том делу пруге.
„Нове возове смо дуго чекали, а са овим руским возом порастао је број путника. Свим силама треба да се боримо да спречимо каменовање, јер је након неколико каменовања на прузи Чачак-Пожега, тамо забрањен саобраћај ових возова. Ако нам се забрани саобраћај руских гарнитура не можемо очекивати ништа боље ни редовније у железницама“, рекао је Половина.
Он је подсетио да је предвиђено да стигне још једна гарнитура која ће саобраћати на потезу од Суботице ка Хоргошу, можда и ка Сегедину, а у плану је да стигне још једна која ће саобраћати ка Сенти и даље ка Банату.
Према ранијим саопштењима Железница Србије, нова руска дизел – моторна гарнитура која саобраћа између Краљева и Пожеге каменована је више од 10 пута, након чега је одлазила на поправке и одсуствовала из саобраћаја.
„Железнице Србије“ су први пут након пуне три деценије купиле нове возове, захваљујући кредиту међународне железничке банке „ЕуроФиме“ од 43 милиона швајцарских франака.
Купљено је 12 нових дизел-моторних возова руског произвођача „Метровагонмаша“, од којих је 11 већ и пре рока стигло у земљу и сукцесивно се укључују у редован путнички железнички саобраћај. Вредност једног дизел-моторног воза износи око 379 милиона динара.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στο ζήτημα της Αλβανίας η Ελλάδα θα έπρεπε να έχει μια στρατηγική που να βασίζεται σε δύο παράγοντες:

  💶 Χρήμα  ✝️ Εθνοτική ταυτότητα Το αλβανικό κράτος είναι μια πλαστή οντότητα όπου χωρίζεται σε δύο μεγάλες ομάδες: Τους Τόσκηδες και τους ...