Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Србија ће бити држава Србина онда кад наш председник буде говорио као Путин: Владимир Путин – За мене је Русија – сав мој живот

„Потпуно је очигледна чињеница да је Русија сав мој живот. Не могу ни за тренутак да замислим себе ван Русије,“ – истакао је руски председник Владимир Путин у разговору на форуму „Валдај“.

26.10.2014. Православие.ру, за ФБР приредила Биљана Диковић
Председник Русије на прослави Дана победе у Севастопољу. 2014.г.
Председник Русије на прослави Дана победе у Севастопољу. 2014.г.
Овако је председник Руске Федерације одговорио на молбу једног од учесника у сусрету да прокоментарише тезу: „Путин је Русија, Русија је Путин“.
„Већ сам говорио о томе, – рекао је Владимир Путин, – у архиву је пронађен родослов моје родбине: недалеко од Москве, на 120 километара, налази се село у којем су моји рођаци живели од XVII века и све ове векове су ишли у једну исту цркву. И ја осећам своју везу с руском земљом и с руским народом. Никад не бих могао да живим ван Русије, а Русија ће, наравно, моћи без људи као што сам ја, у Русији има много људи.“
„Али, пошто сам се нашао тамо где се данас налазим, сматрам својом дужношћу да учиним све за њену добробит и развој, за заштиту њених интереса,“ – истакао је руски председник.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Шпанци и Мађари неће гласати за пријем тзв Косова у Савет Европе

  Министарство спољних послова Шпаније потврдило је да ће та земља задржати своју позицију према Приштини по питању чланства у Савету Европе...