Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

GMO ili Chemtrails: Strašna i misteriozna bolest došla u Srbiju!

Neshvatljivo mi je da niko od lekara koji su pregledali Aranku nije posumnjao na morgelone, ili se bar zapitao šta je to. Možda nisu ni smeli da pomenu morgelone, jer lakše je nekog proglasiti hipohondrom, nego objasniti otkud u Srbiji ta bolest.
Misteriozno kožno oboljenje, čiji su simptom kraste u kojima se pojavljuju vlakna, a od kojeg je obolela Novosađanka Aranka Lukač, o čemu je „Pravda“ pisala, izazvalo je ogromno interesovanje javnosti. Ekolozi ga povezuju sa kemtrejlsima ili otrovnim, belim trakama koje izbacuju avioni, a većina lekara nije čula za bolest zvanu morgeloni.
Aranka Lukač kaže da od trenutka kada je „Pravdi“ otkrila svoju misterioznu bolest njen telefon ne prestaje da zvoni.
– Jedino želim da se utvrdi od čega bolujem i da li je to zarazno. Ne znam ni sama šta da mislim, jer kako može da se oseća onaj kome iz rana na licu i telu rastu niti nalik na crve. Ne znam ni šta smem da jedem, jer kažu da je to posledica GM hrane, a ja sam sumnjala i na papagaja, koga imam od pre nekoliko meseci – kaže Aranka.
Slepilo i skleroza
Prema podacima Američke agencije za zdravstvo od bolesti morgelone do sada je u svetu obolelo oko 60.000 ljudi. Obolelima se na koži javljaju lezije vlaknaste strukture, koje su praćene jakim bolovima i osećajem da crvi ili insekti gamižu po koži. Vlakna imaju gljivičastu strukturu, ali zbog toga što su ekstremno duga, oko 150 mikrometara u proseku, ne spadaju ni u jednu poznatu vrstu gljivica.
Osim otvorenih rana, u simptome spadaju i opšti zamor, smetnje sa pamćenjem, slepilo, gastrointestinalni problemi…
Nastali od nano-čestica
Da je bolest morgelone realnost u Srbiji, smatra predsednik Ekološkog pokreta Novi Sad Nikola Aleksić.
– Upoznat sam sa slučajem Aranke Lukač i ti simptomi su zabrinjivajući. Morgeloni su opasna bolest, nisu za potcenjivanje. I „Pravda“ je pisala o avionima koji otrovima zaprašuju stanovništvo i prirodu, izbacujući oblake pune otrovnih aerosola. Oni su puni otrovnih hemijskih jedinjenja, bakterija, virusa, pa čak i čestica nano-tehnologije, koje su posebno opasne jer izazivaju ovu bolest – kaže Aleksić.
Nedovoljno istraženo
– Neshvatljivo mi je da niko od lekara koji su pregledali Aranku nije posumnjao na morgelone, ili se bar zapitao šta je to. Možda nisu ni smeli da pomenu morgelone, jer lakše je nekog proglasiti hipohondrom, nego objasniti otkud u Srbiji ta bolest – kaže Aleksić.
Ekolog i biolog Dejan Markuš, koji već sedam godina živi u Bostonu, kaže da je ova bolest poznata u američkoj javnosti i da je to oboljenje malo istraženo.
– Američki kongres je pre nekoliko godina izdvojio novčana sredstva za istraživanje ove bolesti, a tek u januaru ove godine su proglašeni šturi rezultati. Tvrdi se da je ova oblast nedovoljno istražena i da će ispitivanja biti nastavljena. S obzirom na to da se ova bolest povezuje sa GM organizmima, država bi trebalo da obrati mnogo pažnje na uvoz GMO proizvoda i na celokupan ekosistem – kaže Markuš.
Epidemija u Rusiji
U februaru na ruskoj televiziji „Jedan“ emitovana je emisija u kojoj je gostovala Valentina Serova iz oblasti Rostov, koja je svedočila da je tamo izbila epidemija morgelona. Posle medijske bure, šef Nacionalne asocijacije genetičke bezbednosti Rusije Irina Ermakova je rekla da je većina zaraženog stanovništva u rostovskoj oblasti živela pored polja gde su obavljana transgenetska istraživanja, ali je odbacila bilo kakvu odgovornost države.
Ništa slično nisam video
Direktor Gradskog zavoda za kožne i venerične bolesti dr Aleksandar Adamović kaže da prvi put čuje da se u ranama na koži pojavljuju končaste tvorevine, poput onih kod Aranke Lukač.
– Ništa slično nisam video, ali ne mogu ništa da kažem sve dok pacijent ne bude pregledan i dok se ne urade sve potrebne analize. Što se tiče morgelona, tu vam zaista ne mogu pomoći, jer nemam informacije o tom oboljenju – kaže dr Adamović.
Koža mi puca i izlaze neka stvorenja
Novosađanka Aranka Lukač već tri meseca obilazi lekare u potrazi za dijagnozom a, po svemu sudeći, obolela je od misteriozne kožne bolesti, koja se manifestuje otvorenim i bolnim plikovima, kroz čije vrhove izlaze vlaknaste niti poznate kao „morgeloni“.
Prema simptomima i izgledu obolelih mesta na koži, Aranka sumnja da ima opasno oboljenje zvano morgeloni, koje je prvi put detektovano u SAD 2002. godine, a u Srbiji još nije zvanično registrovano kao bolest. Nije do kraja razjašnjeno da li su i u kojoj meri morgeloni zarazni i prenosivi sa obolele osobe na okolinu.
Pet različitih dijagnoza
Prve simptome 64-godišnja Aranka osetila je polovinom prošle godine, kada je osetila da se često umara i da je hvata malaksalost.
– Krajem godine koža je počela da se peruta, ali je prava muka nastala krajem januara, kada sam se preko noći osula po celom telu, u vidu bolnih plikova koji su se uvećavali. Lekar mi je dijagnostikovao psorijazu i dao neku kremu, ali mi nije bilo bolje. Naprotiv. Posle tri dana plikovi su potamneli, a onda popucali i tada sam doživela šok. Iz plikova su izlazile nekakve tvorevine. Izgledale su poput crvića, a kada bih tu materiju otkinula, ona bi se stvrdla poput silikonskih niti. Mislila sam da ću su onesvestiti od šoka, jer sve je izgledalo kao u najgorem horor filmu – priča Aranka.
07-morgeloni-aranka-lukac-foto-1
Aranka Lukač
Vlakna i u ustima
Osip se širio, pa je opet otišla kod lekara, ovog puta u Zavod za higijenu Novog Sada.
– Zatražila sam da mi urade bris, ali su mi rekli da oni brisove te vrste ne rade. U mom Domu zdravlja konstatovali su atipičnu alergiju na sunce i dali mi opet neku kremu. Ponovo bez efekta. Pala sam u očaj kada sam sledećeg jutra tu groznu vlaknastu tvar pronašala i u ustima. Osip na licu je postajao sve gori i imala sam utisak utisak da mi na hiljade mrava mili po licu. Lekari su se čudili i govorili da je to neka „čudna alergija“, a ja propadoh – kaže Lukačeva.
Da boluje od, u svetu još nedovoljno poznate bolesti morgeloni Aranka je otkrila kada je videla slike obolele osobe sa identičnim kožnim plikovima u kojima su se nalazila bela vlakna.
– Na slikama sam videla svoju bolest, a kada su mi preveli tekst, prepoznala sam sve simptome i veoma se zabrinula. Trenutno, poslednjih nedelju dana osip se povukao, ali se bojim da se bolest opet ne pogorša, jer ona deluje etapno – kaže Aranka Lukač.
Posledica GMO hrane
U Institutu za javno zdravlje Vojvodine kažu da na nivou Srbije ne postoji nijedan zabeležen slučaj morgelona, a epidemiolog dr Branislav Tiodorović ne isključuje mogućnost pojave ove bolesti i u Srbiji.
– Za sada postoje samo sumnje, ali ne i dokazi da se ova bolest prenosi sa osobe na osobu. Dodatni je problem to što kod nas nema dovoljno informacija o toj bolesti i teško je prepoznatljiva. Treba da se zna da se ova bolest povezuje i sa unosom genetski modifikovane hrane – kaže dr Tiodorović. Izvor: Pravda

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στο ζήτημα της Αλβανίας η Ελλάδα θα έπρεπε να έχει μια στρατηγική που να βασίζεται σε δύο παράγοντες:

  💶 Χρήμα  ✝️ Εθνοτική ταυτότητα Το αλβανικό κράτος είναι μια πλαστή οντότητα όπου χωρίζεται σε δύο μεγάλες ομάδες: Τους Τόσκηδες και τους ...