Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

ONI ĆE BRANITI SRPSKO NEBO: Evo koje BORBENE MAŠINE Srbija kupuje od Rusa!

Helikopter Mi-171, koji bi trebalo da se uskoro nađe u avio floti Vojske Srbije, košta oko 10 miliona evra i koristi se za borbene, transportne i spasilačke zadatke, a zašto je jedan od najboljih te vrste na svetu pročitajte ovde

Helikopter Mi 171, Vojska Srbije
Foto: Wikimedia/Tech. Sgt. Randy Redman, Tanjug/Srđan Ilić
Vojska Srbije uskoro dobija najmanje dva nova helikoptera Mi-171, a ovo “pojačanje” srpskih oružanih snaga najavio je predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić tokom Uskršnjih praznika, na aerodromu u Batajnici!
Ova nabavka nedvosmisleno će udahnuti život posrnuloj vojnoj avijaciji, a čitav posao trebao bi Srbiju da košta najmanje 20 miliona evra!
Ipak, dva helikoptera biće dovoljno tek da pokrije osnovne potrebe Vojske Srbije, koja je u svom dokumentu predvidela hitnu nabavku četiri ovakve letelice (dve za službe traganja i spasavanja, a dve za prevoz vazdušnim putem).
KARAKTERISTIKE HELIKOPTERA Mi-171:
* Proizvođač helikoptera Mi-171 je Ruska kompanija Mil.
* Cena nove letelice iznosi oko 10 miliona evra, (u zavisnosti od opreme cena varira).
* Sat leta ovog helikoptera košta oko 7.000 evra.
* Ova letelica se koristi za borbene, transportne i spasilačke zadatke.
* Helikopter Mi-171 koristi više od 50 država na svetu.
* Može da razvije maksimalnu brzinu od 250 kilometara na čas.
* Maksimalnu visinu postiže na 6.000 metara.
* Dolet iznosi 950 kilometara

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου