Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

PUTIN PO UBRZANOM POSTUPKU ŠALJE SRBIMA BORBENE MAŠINE: Evo koji ruski helikopteri će čuvati nebo Srbije!

Srpska vojska dobija dva helikoptera Mi-17 od Rusije, dogovoreno je na sastanku ministra odbrane Srbije Bratislava Gašića i ministra odbrane Rusije Sergeja Šojgua. Da će konačno Vojska Srbije dobiti potrebne letelice nije više pitanje.
vojska- srbija- helikopter
Prema rečima ministra odbrane Bratislčava Gašića dogovoreno je da Vojska Srbije dobije dva helikoptera Mi-17B koji bi trebalo da po ubrzanom roku stignu do kraja godine u Beograd.
Mi-17 je višenamjenski helikopter nastao u bivšem SSSR-u. Inačica je helikoptera Mi-8 s ugrađenim jačim motorima, većim rotorom i prenosom razvijanim na Mi-14.
Konstrukcija trupa je takođe ojačana radi veće nosivosti. Poznat je i pod oznakom Mi-8MT.
Mi-17 prepoznatljiv je po smeštaju repnog rotora na levoj strani gde su i vrata za ulaz kao i po štitnicima protiv prašine na usisnicima zraka motora. Oplata motora je nešto kraća i ne prelazi na pilotsku kabinu kao kod Mi-8.

Modeli se razlikuju zavisno za koju zemlju je rađena isporuka. Kao primjer, šesnaest helikoptera za Češke zračne snage isporučeni 2005. godine imaju velika vrata s desne strane i bolji pomoćni motor (APU) proizveden u Češkoj. Osam od njih na stražnjem delu trupa ima vrata i utovarnu rampu za utovar manjih vozila.
Mi-17 namenjen je za izvoz. Koristi se kao spasilački helikopter, može biti naoružan raznovrsnim asortimanom raketa, projektila i topova.
Zadatke koje može izvršavati su: napadi, zračna podrška, elektronsko praćenje i snimanje, medicinski ili spasilački. Mi-17 može prevoziti teret, uključujući i dugačke terete koji kroz zadnja vrata izlaze iz gabarita kabine kao i specijalne terete obešene ispod helikoptera.
500
KARAKTERISTIKE:
Proizvođač helikoptera: Ruska firma Avia liga
Posada: tri člana
Kapacitet: 20 vojnika ili 12 ranjenika
Brzina: 250 km/h
Cena: 13,82 / 13,72 miliona dolara
(Telegraf.rs)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου