Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

Zastava islamskih terorista u centru Tuzle

Krenuo sam u Sarajevo i zaprepastio sam se kada sam vidio crnu zastavu, nalik ISIL-ovoj, dok sam prolazio kroz Tuzlu. Iskreno, nakon što sam to vidio, strah me je bilo dalje putovati i samo sam čekao da dođem do Sarajeva, kazao je za Večernji list čitatelj koji je iz Hrvatske krenuo na put prema Sarajevu i šokirao se vidjevši zastavu koja posljednjih dana ledi krv u žilama.
Čovjek je iz automobila fotografisao prizor i poslao fotografiju mejlom Večernjem listu. Rečeno nam je da ona pripada islamskim teroristima, i to Al-Nusra Fronti.
State Department je prošle godine objavio da se među deset najtraženijih terorista svijeta nalazi pripadnik Al-Nusre, i to Nusret Imamović za kojega je State Department objavio da se bori u Siriji i aktivno pomaže nasilni ekstremizam.
Nažalost, zastave terorističkih organizacija u BiH nisu rijetkost. U februaru ove godine u Gornjoj Maoči zavijorila se zastava ISIL-a, a na pomoćnim objektima istaknuta su i druga obilježja ISIL-a. Zastava terorista zavijorila se i u Ošvama, selu kod Maglaja o kojemu se pisalo da u njemu zemljišta kupuju radikalni islamisti i osobe bliske vehabijskom pokretu.
Prema podacima, najmanje 210 osoba iz BiH otišlo je od 2012. do kraja 2014. na ratišta u Siriji i Iraku, a do sad se vratila 51. ISIL je preko svojih portala, koji su prije nekoliko dana zabranjeni u BiH, ponovno uputio ozbiljne prijetnje građanima

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ζήτω η 25η Μαρτίου

  Χρόνια πολλά Ελλάδα  Χρόνια πολλά Έλληνες