Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Kusturica sa Putinom za istim stolom: Rekao sam mu da postavi rakete u moje dvorište

Istaknuti srpski reditelj Emir Kusturica sedeo je za istim stolom sa ruskim predsednikom Vladimirom Putinom na sinoćnjoj proslavi 10 godina postojanja ruske televizijske mreže Raša tudej.

U pratnji supruge Maje, Kusturica je bio počasni gost na raskošnoj proslavi jubileja "Raša tudeja", ali nije poznato  da li su organizatori isplanirali da srspki reditelj i ruski predsednik sede jedan do drugog, ili su se dvojica prijatelja spontano našli za istim stolom.

Kako je Kusturica ispričao za "Iskru", tokom trajanja proslave uspeo je i da porazgovara sa šefom ruske države kojem je, kako kaže, rekao da slobodno postavi rakete u njegovo dvorište.

 

- Sa predsednikom Rusije Vladimirom Putinom razgovarao sam juče u Moskvi, tokom proslave 10 godina TV kanala „Raša Tudej“ o širokom krugu tema, ponajviše o ruskoj bazi na Balkanu, odnosno u Srbiji. Ja sam mu predložio da postavi ruske rakete u mom dvorištu - rekao je Kusturica za "iskru".

 

Srpski reditelj se našao na listi uglednih zvanica iz svih sfera kojima je nakon večere i zapevao budući da je na proslavi nastupio sa svojim orkestrom.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Media reports that people around Republika Srpska, Montenegro, and Serbia are coming to Banja Luka by organized transport

  Dodik called the rally to “defend freedom and future” of Serb people ahead of the May 2 UN’s voting on the Srebrenica genocide resolution....