Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

VIKEND NA SELU ZA NAJLEPŠI FOTO-DOŽIVLJAJ

Užice – Promotivna kampanja na društvenim mrežama „Moja zapadna Srbija”, koju organizuje TO regije zapadna Srbija u saradnji sa agencijom „Tourism Management and Consulting”, nailazi na zapažen odziv. Suština kampanje je da turisti sami kreiraju digitalni vizuelni sadržaj, fotografiju ili video, na kome prikazuju svoj doživljaj ovog dela Srbije. Selfi ne dolazi u obzir, već samo prizori iz prirode, tzv. fotografije iz prvog lica. Do sada je više od 1.500 takvih fotosa ili kratkih videa postavljeno na društvene mreže „Fejsbuk” i „Instagram”.

– Svake nedelje proglašavamo najlepše fotose za prethodnu sedmicu. Do sada smo izabrali tri najbolje fotografije i njihove autore nagradili vikendima za dve osobe u turističkim seoskim domaćinstvima ovog kraja. Prvi pobednik vikend će provesti u Mirosaljcima kod Arilja, drugi u Mionici kod Kosjerića, treći na Zlataru. Obezbeđene su i mesečne i glavne nagrade po završetku kampanje. Veliki broj fotografija stalno pristiže, a kvalitetne su i maštovite. Najuspelije će se naći u promotivnom spotu i materijalu naše regije – kaže direktor TO regije zapadna Srbija Miroslav Rađen.


On podseća i na tri koraka koja za učešće u kampanji treba napraviti: najpre posetiti bilo koji turistički centar zapadne Srbije (Zlatibor, Taru, Zlatar, Uvac, Ivanjicu, Užice, Kosjerić i druge), napraviti fotos ili video sa prikazom nekog od doživljaja, pa šerovati na „Instagram” ili „Fejsbuk” sa haštagom #MojaZapadnaSrbija.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου