Τρίτη 2 Ιουλίου 2024

Στον πάτο η εμπιστοσύνη των Ελλήνων στα ΜΜΕ – Statista: Η χειρότερη επίδοση μετά τη Σερβία

 

Το 38% των Ελλήνων δηλώνει ξεκάθαρα πως δεν εμπιστεύεται καθόλου τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στη χώρα, μία επίδοση που ήταν η δεύτερη χειρότερη μετά το 41% στη Σερβία, σύμφωνα με τη μεγάλη έρευνα «Consumer Insights» της Statista.

Δεν αποτελεί ωστόσο έκπληξη, καθώς ουκ ολίγα μέσα ενημέρωσης έχουν απλώς καταντήσει φερέφωνα της εκάστοτε κυβέρνησης •μία κατάσταση που έχει ξεφύγει τα τελευταία χρόνια, μετά και τις… λίστες Πέτσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ιστορική μάρκα Yugo, γνωστή από τη δεκαετία του 1980 για τα προσιτά της αυτοκίνητα, ενδέχεται να κάνει την επιστροφή της

Τα δικαιώματα της επωνυμίας ανήκουν πλέον στη γερμανική Globo GmbH, πίσω από την οποία βρίσκεται ο Alexander Bjelic. Σε συνεργασία με τον Σ...