Σ' όλες τις γλώσσες,
είτε των λαών, είτε
των συναισθημάτων,
είτε του φωτός,
το αδύνατον διαρκεί,
ως ελπίδα,
ως πίστη,
ως άνοιγμα αγάπης.
Στη δική μας το αδύνατον
ονομάζεται Ανάσταση.
🪻Οδ. Ελύτης 🪻
Αύριο, στον Εσπερινό της Γονυκλισίας, όπου κι αν βρισκόμαστε, ας ενώσουμε την προσευχή μας με την προσευχή όλης της Εκκλησίας. Στους ναούς...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου