Kako piše Blic, od Nove godine kanal B92 će promijeniti ime u OTV.
Promjenom imena okončat će se i promjena koncepta televizije od
informativne ka zabavnoj, započetoj nakon što je 2010. godine ova
televizija iz ruku akcionara prešla u ruke inostranog vlasnika, Grka Stefanosa Papadopoulosa.
Blic navodi da je jedan od posljednjih koraka u tom smijeru i praktično skidanje emisije Utisak nedelje s programa. U B92 nisu željeli ni da potvrde ni da demantuju ove informacije. Vršilac dužnosti direktora Vladan Anđelković je kratko naveo da će ukoliko bude mijenjano ime o tome javnost biti obaviještena, a slično je odgovorio i jedan od osnivača Veran Matić. Predsjednik Regulatornog tijela za elektronske medije Goran Karadžić kaže da ne postoji nikakva prepreka da B92 promijeni ime u OTV, navodeći da je ranije Košava preimenovana u Happy, a Foks u Prvu.
B92 inače već nekoliko mjeseci program emituje iz reportažnih kola jer je u toku preseljenje televizije u kompleks na autoputu gdje se nalazi TV Prva, koja je u vlasništvu firme Astonko, Grka Stefanosa Papadopoulosa. B92 Info, koji se emituje preko kabla, ime neće mijenjati i nastaviće rad, kao i Radio B92.
Blic navodi da je jedan od posljednjih koraka u tom smijeru i praktično skidanje emisije Utisak nedelje s programa. U B92 nisu željeli ni da potvrde ni da demantuju ove informacije. Vršilac dužnosti direktora Vladan Anđelković je kratko naveo da će ukoliko bude mijenjano ime o tome javnost biti obaviještena, a slično je odgovorio i jedan od osnivača Veran Matić. Predsjednik Regulatornog tijela za elektronske medije Goran Karadžić kaže da ne postoji nikakva prepreka da B92 promijeni ime u OTV, navodeći da je ranije Košava preimenovana u Happy, a Foks u Prvu.
B92 inače već nekoliko mjeseci program emituje iz reportažnih kola jer je u toku preseljenje televizije u kompleks na autoputu gdje se nalazi TV Prva, koja je u vlasništvu firme Astonko, Grka Stefanosa Papadopoulosa. B92 Info, koji se emituje preko kabla, ime neće mijenjati i nastaviće rad, kao i Radio B92.
Nekadašnja urednica B92 Bojana Lekić žali što je, kako kaže, "brend B92 ozbiljno urušen".
"Ironija je to što su godine prošle, a da aktuelni vlasnik nije znao da iskoristi ono što je pri kupovini ove televizije najviše platio, a to je brend B92. Naprotiv, sve što je B92 kao brend predstavljao, u međuvremenu je urušeno, a da istovremeno ta televizija nije uspjela da izgradi ni kvalitetan i prepoznatljiv komercijalni profil. Želeći da sjede na dvije stolice, sjeli su između", kazala je Lekić.
"Ironija je to što su godine prošle, a da aktuelni vlasnik nije znao da iskoristi ono što je pri kupovini ove televizije najviše platio, a to je brend B92. Naprotiv, sve što je B92 kao brend predstavljao, u međuvremenu je urušeno, a da istovremeno ta televizija nije uspjela da izgradi ni kvalitetan i prepoznatljiv komercijalni profil. Želeći da sjede na dvije stolice, sjeli su između", kazala je Lekić.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου