Док већина земаља на свету мучи муку са одвраћањем људи од лоше и нездраве брзе хране, Русија је разматра увођење драстичних мера. Наизглед, овакве ригидне мере, у будућности ће бити нешто на чему ће држављани моћи својој земљи само да захвале!
„Постоји иницијатива за стварање руског фаст фуда и не само по бренду, него и по садржају. Ко зна, можда ће тај фаст фуд бити састављен од витамина и заснован на принципима здраве исхране. Због тога не можемо све да забранимо“, рекао је Аксаков агенцији Тас, поводом идеје свог колеге, посланика Јединствене Русије Василија Шестакова.
Како је раније објавио лист Комерсант, Шестаков је припремио и намерава да у блиској будућности поднесе Државној думи на разматрање измене закона о реклами. Измене предвиђају ограничење промоције у медијима и на јавним местима производа с високим садржајем шећера, соли, масти и засићених масти.
Ограничење може да обухвати и газиране сокове, кондиторске производе, чипсеве, маргарине и неке врсте кобасица. Према речима Шестакова, предлог закона изједначава рекламу фаст фуда у Русији са рекламом за алкохол. Фактички, како пише Комерсант, ради се о забрани рекламирања ланаца брзе хране.
Аксаков је нагласио да је „намера Шестакова разумљива, због тога што фаст фуд ланци нуде нездраву храну, која узрокује проблеме с гојазношћу и варењем“.
Међутим, једнозначну оцену те иницијативе не треба давати у ходу, потребно је обавити стручну анализу тржишта рекламирања брзе хране и тек онда доносити одговарајуће одлуке, нагласио је шеф комитета.
Он је подсетио да у случају ограничења рекламирања алкохола није било дилеме о његовом штетном утицају на људски организам, нарочито младих. Али, код реклама ланаца брзе хране све много зависи од квалитета те хране, нагласио је Аксаков.
„Постоји иницијатива за стварање руског фаст фуда и не само по бренду, него и по садржају. Ко зна, можда ће тај фаст фуд бити састављен од витамина и заснован на принципима здраве исхране. Због тога не можемо све да забранимо“, рекао је Аксаков агенцији Тас, поводом идеје свог колеге, посланика Јединствене Русије Василија Шестакова.
Како је раније објавио лист Комерсант, Шестаков је припремио и намерава да у блиској будућности поднесе Државној думи на разматрање измене закона о реклами. Измене предвиђају ограничење промоције у медијима и на јавним местима производа с високим садржајем шећера, соли, масти и засићених масти.
Ограничење може да обухвати и газиране сокове, кондиторске производе, чипсеве, маргарине и неке врсте кобасица. Према речима Шестакова, предлог закона изједначава рекламу фаст фуда у Русији са рекламом за алкохол. Фактички, како пише Комерсант, ради се о забрани рекламирања ланаца брзе хране.
Аксаков је нагласио да је „намера Шестакова разумљива, због тога што фаст фуд ланци нуде нездраву храну, која узрокује проблеме с гојазношћу и варењем“.
Међутим, једнозначну оцену те иницијативе не треба давати у ходу, потребно је обавити стручну анализу тржишта рекламирања брзе хране и тек онда доносити одговарајуће одлуке, нагласио је шеф комитета.
Он је подсетио да у случају ограничења рекламирања алкохола није било дилеме о његовом штетном утицају на људски организам, нарочито младих. Али, код реклама ланаца брзе хране све много зависи од квалитета те хране, нагласио је Аксаков.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου