БЕОГРАД - Туристичка организација Београда (ТОБ) објавила је данас да је
завршила са израдом прве фазе тродимензионалне (3Д) мапе града Београда.
Београд у 3Д технологији може се видети на „Google Earth-у”, и сви заинтересовани могу се виртуелно прошетати београдским улицама.
Прва фаза пројекта, подразумева постављање традиционалних објеката града Београда у најужој градској централној зони, од највећег културно-историјског и градитељског значаја. На 3Д мапи се налазе Калемегдан, Кнез Михаилова улица (од Париске улице до Палате Албанија), историјска целина Косанчићев венац и Пристаниште.
У плану је израда друге фазе 3Д мапе, која подразумева израду 3Д објеката на свим трговима, Скадарлији и комплексу на Дедињу. Трећа фаза ће обухватити Карађорђеву улицу, Немањину, Земун, Савски трг и Храм Светог Саве.
Према речима реализатора пројекта Жељка Здравковића, сам податак да тај сервис дневно посети више од 700 милиона лица, довољно говори о популарности таквог начина туристичке промоције града.
Када туристи одлуче да посете било коју дестинацију у било ком делу света, најпре посете 2Д мапу града и траже свој хотел, културно историјске споменике које желе да обиђу и све остало што их занима, а затим погледају и у 3Д на „Google Earth-у”.
На тај начин туриста се упознаје са дестинацијом и има могућност да и пре доласка на њу има предзнања о граду у ком борави
Београд у 3Д технологији може се видети на „Google Earth-у”, и сви заинтересовани могу се виртуелно прошетати београдским улицама.
Прва фаза пројекта, подразумева постављање традиционалних објеката града Београда у најужој градској централној зони, од највећег културно-историјског и градитељског значаја. На 3Д мапи се налазе Калемегдан, Кнез Михаилова улица (од Париске улице до Палате Албанија), историјска целина Косанчићев венац и Пристаниште.
У плану је израда друге фазе 3Д мапе, која подразумева израду 3Д објеката на свим трговима, Скадарлији и комплексу на Дедињу. Трећа фаза ће обухватити Карађорђеву улицу, Немањину, Земун, Савски трг и Храм Светог Саве.
Према речима реализатора пројекта Жељка Здравковића, сам податак да тај сервис дневно посети више од 700 милиона лица, довољно говори о популарности таквог начина туристичке промоције града.
Када туристи одлуче да посете било коју дестинацију у било ком делу света, најпре посете 2Д мапу града и траже свој хотел, културно историјске споменике које желе да обиђу и све остало што их занима, а затим погледају и у 3Д на „Google Earth-у”.
На тај начин туриста се упознаје са дестинацијом и има могућност да и пре доласка на њу има предзнања о граду у ком борави
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου