Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ-ΑΓΩΓΟΙ ΚΑΙ ΔΑΚΤΥΛΟΣ ΤΩΝ ΗΠΑ- Ο ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ- ΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΦΕΡΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΕΜΟ


ΑΠΟ ΤΟ 2015 ΕΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΛΟΓΩ ΤΟΥΡΩΣΙΚΟΥ ΑΓΩΓΟΥ TURK STREAM ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΚΡΑΤΟΥΣ.
ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2015 ΟΙ ΗΠΑ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΟΒΑ ΤΖΕΝΕΡΑΛΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΛΒΑΝΙΚΟΥ ΚΟΣΣΟΒΟΥ.
ΟΙ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΣΥΛΗΦΘΕΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΚΟΠΙΑΝΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΦΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΧΑΟΣ ΓΙΑ ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΚΟΥΜΑΝΟΒΟ.ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟ ΨΕΥΔΟΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΕΦΣΚΙ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ .
ΟΙ ΗΠΑ ΣΗΜΕΡΑ 2017 ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ AKOMA ΠΙΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΨΕΥΔΟΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΤΟΥΣ TURK STREAM Η΄ ΑΛΛΙΩΣ SOUTH STREAM

Greek Spirit
9-5-2015

Σήμερα (9-5-2015) ξέσπασαν ταραχές στο Κουμάνοβο των Σκοπίων. Το Κουμάνοβο συνορεύει με το Κόσοβο όπου οι Αλβανοί αποτελούν την πλειοψηφία και το Πρέσεβο που είναι επαρχία της νότιας Σερβίας όπου κυριαρχεί το Αλβανικό στοιχείο.Οι ταραχές έχουν πάρει μορφή ένοπλων συγκρούσεων μεταξύ ενόπλων Αλβανών και αρχών των Σκοπίων και για πολλούς ήταν αναμενόμενες .
Σύμφωνα με αναλυτές οι ταραχές ξέσπασαν κατ εντολή των ΗΠΑ οι οποίες εξάλλου ελέγχουν πλήρως την κυβέρνηση του Κοσόβου. Οι ένοπλοι Αλβανοί εισήλθαν από το Κόσοβο όπου βρίσκουν καταφύγιο και αμνηστία παλιοί UCKάδες οι οποίοι μάλιστα υπό την κάλυψη των ΗΠΑ έχουν καταλάβει και δημόσια αξιώματα ως δικαιωμένοι »οπλαρχηγοί» του Αλβανικού »απελευθερωτικού αγώνα».
Οι ΗΠΑ ΔΕΝ επιθυμούν την είσοδο των Ρώσων στα Βαλκάνια και τους αγωγούς τους(SOUTH STREAM) και θα κάνουν ότι μπορούν και γνωρίζουν καλύτερα για αν το αποφύγουν και αυτό δεν είναι άλλο από την πρόκληση πολέμου. O ρωσικός αγωγός θα περνάει και απο το έδαφος των Σκοπίων εξερχόμενος της Ελλάδας και στην πορεία του για Σερβία.

O SOUTH STREAM

Οι ταραχές γρήγορα θα εξαπλωθούν ανεξάρτητα από τις εκκλήσεις των Σκοπίων των οποίων ακόμα και οι Αλβανοί κάτοικοι είναι αντίθετοι με τις ταραχές, αλλά κανείς δεν πρόκειται να τους ρωτήσει.’Οτι και να κάνει ο Γκρούεφσκι δεν μπορεί να εμποδίσει τον πόλεμο και την διάλυση της χώρας του.
Η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να υποστεί ανάλογη μεταχείριση παρόλο που είναι η πρώτη που συμφώνησε με τους Ρώσους για την διέλευση αγωγού από το έδαφος της.Ο λόγος είναι ότι η Ελλάδα αποτελεί το μήλο της έριδος μεταξύ Γερμανίας και Κίνας και έχει πολλά μάτια στραμμένα πάνω της.Οι ΗΠΑ δεν θα ήθελαν να ΄΄αδειάσουν» την Γερμανία και την αποικιοκρατική πολιτική της επάνω στην Ελλάδα , αλλά ούτε και θέλουν την σύγκρουση με την Κίνα η οποία έχοντας αποκτήσει το λιμάνι του Πειραιά δεν θέλει να ακούσει για αστάθεια η οποία θα ακυρώσει την επένδυση της ως διαμετακομιστικό κέντρο .
Οι ταραχές στα Σκόπια δεν αποτελούν χαρμόσυνο μήνυμα για την Ελλάδα. Οι Αλβανοί της Αλβανίας σύντομα θα χρησιμοποιήσουν την αμερικανική εύνοια για το ξεκαθάρισμα των λογαριασμών με την Βορειοηπειρωτική κοινότητα.
Τίποτα δεν μας εγγυάται ότι εφόσον οι ΗΠΑ θα χρησιμοποιήσουν εξτρεμιστικά Αλβανικά στοιχεία δεν θα συμπεριλάβουν ως αντάλλαγμα χτυπήματα στην Βορειοηπειρωτική κοινότητα.
Η Αλβανία τον Μάρτιο του 2014 έλαβε δάνειο από το ΔΝΤ δηλαδή τις ΗΠΑ ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων αλλά σύμφωνα με το ΔΝΤ δεν απαιτούνται τόσο επώδυνα μέτρα όσο αυτά που πάρθηκαν στην Ελλάδα!!
Η Αλβανική οικονομία έχει ελλείμματα αλλά σύμφωνα με το ΔΝΤ και συγκεκριμένα τον υπεύθυνο του για την Αλβανία Nadeem Ilahi όλα θα ρυθμιστούν χωρίς να χρειαστούν μέτρα ανάλογα με αυτά της Ελλάδας!!!
Ο Πρωθυπουργός του Κοσόβου Χασίμ Θάτσι, μαχητής του UCK, παρολο που έχει κατηγορηθεί για εγκλήματα πολέμου και εμπορία ανθρώπινων οργάνων καταφέρνει να παραμένει αλώβητος στην εξουσία. Τα στοιχεία εναντίον του προκύπτουν ακόμα και από το FBI και είναι εύκολο να καταλάβει κανείς ότι ο Θάτσι παραμένει στην εξουσία εκβιαζόμενος απο τις ΗΠΑ οι οποίες θα τον χρησιμοποιήσουν όπως και όποτε θέλουν. Εύκολα προκύπτει ότι ο Θάτσι και τα πρωτοπαλίκαρα του εφορμούν στα Σκόπια υπό τις διαταγές των ΗΠΑ.
Έχουμε δηλαδή την επανάληψη του πολέμου στο Κόσοβο οπότε και οι UCKάδες όχι μόνο έβρισκαν καταφύγιο στην Αλβανία αλλά και χρηματοδότηση και οπλισμό.
Τα τελευταία δύο χρόνια η Αλβανία και το Κόσοβο έχουν ενοποιήσει την διδακτέα ύλη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και έχουν υπογράψει διακρατικές συμφωνίες για την ελεύθερη διέλευση ανθρώπων και αγαθών στις δύο χώρες.
Παρ όλο που Αλβανοί της Αλβανίας και οι Αλβανοί του Κοσόβου έχουν πολλές πολιτισμικές διαφορές και παρ όλο που υπάρχει μια υποβόσκουσα επιφυλακτικότητα έως και αντιπάθεια μεταξύ των δύο λαών οι ΗΠΑ προσπαθούν μέσω του Θάτσι και Ράμα την ομοσπονδοποίηση τους με όραμα την »Μεγάλη Αλβανία». Μέγας αρωγός και χορηγός είναι και η Τουρκία η οποία έχει δώσει δάνεια στην Αλβανία με ευνοϊκούς όρους και έχει αναλάβει μέσα στα ΝΑΤΟικά πλαίσια την προστασία του Αλβανικού εναέριου χώρου με μοίρα πολεμικών αεροσκαφών που σταθμεύει στο Αλβανικό έδαφος μόλις 250-300 χλμ σε ευθεία γραμμή από την Θεσσαλονίκη.
Μεγάλο μέρος του πολιτικού προσωπικού στην Αλβανία έχει σπουδάσει σε τουρκικά πανεπιστήμια και μάλιστα ακόμα και στο ψευδοκράτος της Κύπρου.
ΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΦΕΡΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΕΜΟ
Η εξόρυξη φυσικού αερίου και πετρελαίου ως οικονομική δραστηριότητα δεν κομίζει έσοδα χωρίς αξιόλογο δίκτυο διανομής τους.
Για παράδειγμα, τι αξία έχει μια υδροηλεκτρική εγκατάσταση εάν δεν είναι δυνατόν να διανεμηθεί το παραγόμενο ρεύμα στην κατανάλωση μέσω ενός αξιόπιστου δικτύου.
Η τροφοδοσία της Ευρώπης σε αέριο γίνεται κατά κύριο λόγο από την Ρωσία μέσω ενός δικτύου χερσαίων και υποθαλάσσιων αγωγών οι οποίοι μέχρι σήμερα στο μεγαλύτερο μέρος τους διατρέχουν την Ουκρανία προτού διακλαδωθούν προς τις χώρες της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης.
Εναλλακτικοί πάροχοι αερίου της Ευρώπης είναι οι Αραβικές χώρες και κυρίως το Κατάρ και η Σαουδική Αραβία. Το αέριο των Αράβων φθάνει στην Ευρώπη με ειδικά πλοία τάνκερ και μάλιστα στην πιο ακριβή και επεξεργασμένη μορφή του , στο υγροποιημένο ή LNG. Η υγροποίηση του είναι απαραίτητη για να μπορέσει να μεταφερθεί με τα τάνκερ αλλά ανεβάζει την τιμή του.
Το αέριο των αγωγών (CNG) είναι πιο φθηνό επειδή δεν χρειάζεται επεξεργασία κάτι που ωστόσο δεν ωφελεί τον καταναλωτή εφόσον τις τιμές αερίου ορίζει το ακριβό LNG.
Ο μόνος τρόπος για φθηνυνει το αέριο είναι η δημιουργία αγωγών σε όλο το δίκτυο διανομής του , ακόμα και από την Αραβική χερσόνησο προς την Ευρώπη.
Η Γερμανία και η Ε.Ε. έχουν αποδυθεί σε ένα α΄γώνα απεξάρτησης από το φυσικό αέριο της Ρωσίας με την δημιουργία αγωγών από την Αραβική χερσόνησο αλλά και την εκμεΤάλευση των ήδη υπαρχόντων στην Ουκρανία.



Οι αγωγοί της Ουκρανίας θα μπορούσαν χρησιμοποιηθούν για την σύνδεση της Ευρώπης με τα κοιτάσματα της Κασπίας δια μέσω της ελεγχόμενης από την Δύση, Γεωργίας.
Η προσπάθεια της υποδούλωσης της Ουκρανίας απο την Γερμανία και ΗΠΑ είχε ως ένα από τους στόχους της και την εκμετάλλευση των αγωγών της για την διασύνδεση με την Κασπία.
Βέβαια ο κ. Πούτιν είχε άλλη γνώμη.
Η άλλη εναλλακτική , δηλαδή η διασύνδεση της Ευρώπης με αγωγούς που θα ξεκινάνε από το Κατάρ και θα διασχιζουν την Μ.Ανατολή ,Τουρκία και Ελλάδα είναι ένα μακρόπνοο γερμανικό σχέδιο το οποίος όπως ακριβώς και το Ουκρανικό απέτυχε παταγωδώς .
Από το 2009 η Γερμανία προσπαθεί να δημιουργήσει αγωγό που να συνδέει την Αραβική χερσόνησο με την Ευρώπη. Την ίδια χρονιά οι σουνίτες Καταριανοί έκαναν πρόταση στην σιιτική Συρία για να δεχθεί το πέρασα του αγωγού από το έδαφος της. Ο πρ. Άσαντ αρνήθηκε την σύμπραξη εφόσον ως σιίτης είναι συμμαχος του επίσης σιιτκού Ιράν και δεν θα μπορούσε ποτέ να εγκαταλείψει το όραμα της δημιουργίας σιιτκού τόξου στην Μ.Ανατολή αποτελούμενο απο το Ιράν -Ιράκ-Συρία-Λίβανο.
Ο Άσαντ σύντομα πλήρωσε την απροθυμία του και το 2011 ξέσπασαν στην Συρία ταραχές τύπου ΄΄Αραβικής άνοιξης» .Σύντομα οι ταραχές αυτές και με τις άστοχες κινήσεις του Άσαντ γενικεύθηκαν και εξελίχθηκαν σε πολιτειακή αναταραχή η οποία υποδαυλίστηκε από το Κατάρ με την αθρόα εισαγωγή ισλαμιστών μαχητών οι οποίοι μετέτρεψαν τις ταραχές σε θρησκευτικό εμφύλιο.
Ο Πούτιν διαβλέποντας τον κίνδυνο ανατροπής Άσαντ και την δημιουργία του αγωγού ο οποίος θα συνέβαλε στην ενεργειακή απεξάρτηση της Γερμανίας βοήθησε την Συρία αλλά και το Ιράν σε διπλωματικό και στρατιωτικό επίπεδο . Ο Άσαντ παρόλο που έχασε τον έλεγχο μεγάλου μέρους της χώρας κατάφερε να σταθεί στα πόδια του και μέχρι σήμερα έχει ακυρώσει τα σχέδια της Γερμανίας για αγωγό .
Το 2014 και μετά από 3 χρόνια πολέμου εναντίον της Συρίας αποφασίστηκε η δημιουργία του Ισλαμικού κράτους ως εναλλακτική διαδρομή του αγωγού Κατάρ Γερμανίας. Βέβαια και αυτό το σχέδιο μέχρι σήμερα δεν έχει επιτυχία.
Η Συρία καταστράφηκε απλά και μόνο επειδή αρνήθηκε να συμπράξει στην κατασκευή αγωγού.
Οι αγωγοί κατέστρεψαν και την Ουκρανία. Η υπαρχουσα υποδομή της και η χρήση του ως ενεργειακός κόμβος τελικά όχι μόνο δεν την ωφέλησαν αλλά την οδήγησαν σε διχοτόμηση και εμφύλιο.
Επανάληψη των παραπάνω θα έχουμε και στο Αζερμπαιτζάν-Αρμενία-Γεωργία.
Από το Αζερμπαϊτζάν θα ξεκινάει την διαδρομή του το αρχικό τμήμα του αγωγού ΤΑΡ ο οποίος φιλοδοξεί να φέρει το αέριο της Κασπίας στην Γερμανία δια μέσω Γεωργίας-Τουρκία και Ελλάδας.

Η Ρωσία βέβαια δεν πρόκειται να αφήσει το σχέδιο να ολοκληρωθεί .
Η διαδρομή του αγωγού διαγράφει μια τεθλασμένη γραμμή εφόσον πρέπει να αποφύγει την Αρμενία η οποία βρίσκεται ως σφήνα μεταξύ Γεωργία -Αζερμπαϊτζάν και Τουρκίας.
Η Αρμενία ελέγχεται από την Ρωσία η οποία μάλιστα διατηρεί μια πλήρη μεραρχία στρατού στο έδαφος της Αρμενία, μεραρχία που με τα δυτικά πρότυπα θα μπορούσε να θεωρηθεί και Στρατιά.
Η Αρμενία βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση με ο Αζερμπαϊτζάν εδώ και 20 χρόνια λόγω του Ναγκόρνο Καραμπάχ, επαρχίας του Αζερμπαϊτζάν που το σύνολο του πληθυσμού είναι Αρμενικής καταγωγής και που έχει καταλάβει η Αρμένια .
Η Αρμενία έχει κάθε λόγο να εμπλακεί σε πόλεμο με το Αζερμπαϊτζάν κάτω υπό την υποστηριξη και κατεύθυνση των Ρώσων πατρόνων. Μα αυτό τον πόλεμο θα ακυρωθεί η κατασκευή του αγωγού Αζερμπαϊτζάν -Γεωργίας -Τουρκίας-Ελλάδας. Η Ρωσία παράλληλα με την υποστηριξη της σε στρατιωτικό, οικονομικό και πολιτικό επίπεδο θα μπορούσε να επιτεθεί στην Γεωργία προκειμένου να αποκόψει ακόμα περισσότερο την διαδρομή του αγωγού. Οι σχέσεις Ρωσίας-Γεωργίας τελευταία έχουν εξομαλυνθεί αλλά η ηρεμία είναι φαινομενική εφόσον οι ισλαμιστές του Καυκάσου και της Τσετσενίας βρίσκουν δίοδο και καταφύγιο στην Γεωργία η οποία αποτελεί μέρος του άξονα Γεωργία-Τουρκία- Κατάρ -Σαουδικής Αραβίας . Η Γεωργία συνορεύει με την Τουρκία και αποτελεί την τέλεια δίοδο για την ανεξέλεγκτη διακίνηση ισλαμιστών από το μέτωπο της Συρίας στην Τσετσενία.
Ο Πούτιν έχει δηλώσει σε όλους τους τόνους ότι δεν θα ανεχθεί αυτή την κατάσταση.



Άλλο παραδειγμα προκλήσεως πολέμου και αστάθειας λόγω αγωγών είναι το Κόσσοβο και ο αγωγός ΑΜΒΟ . Ο ΑΜΒΟ αποτελεί ή μάλλον αποτελούσε ένα σχέδιο για την κατασκευή αγωγού που φιλοδοξεί να ενώσει το Βουλγαρικό λιμάνι του Μπουργκάς με το Αλβανικό Βλόρες. Ο αγωγός θα έχει μήκος 917 χιλιόμετρα και θα διασχίζει την Βουλγαρία , τα Σκόπια και την Αλβανία.Εξ ου και η ονομασία του , Αlbanian Macedonian BOulgarian pipeline- AMBO.

Το σχέδιο προτάθηκε για πρώτη φορά το 1993 και είναι Αμερικανικής εμπνεύσεως . Το 2007 οι τρεις Βαλκανικές χώρες υπόγραψαν το τελικό πρωτόκολλο της συμφωνίας το οποίο επικυρώθηκε από τα κοινοβούλια τους. Η κατασκευή του εκκρεμεί κυρίως λόγω προβλημάτων στην χρηματοδότηση του , καθόλου περίεργο λαμβάνοντας υπ όψιν τα οικονομικά των τριών χωρών.
Αυτό όμως που προκαλεί ενδιαφέρον είναι ότι το 1997 ως επικεφαλής του εγχειρήματος τέθηκε στέλεχος της θυγατρικής της Αμερικανικής Hulliburton , της κατασκευαστικής KBR .Η KBR ανέλαβε την διεξαγωγή μελέτης βιωσιμότητας του αγωγού και η ίδια εταιρία συμπτωματικά ανέλαβε την κατασκευή της μεγαλύτερης βάσης των ΗΠΑ εκτός της επικράτειας τους , το CAMP BONDSTEEL στο νότιο Κόσοβο , κατασκευή που άρχισε μετά την λήξη του πολέμου το 1999 και ολοκληρώθηκε το 2004. Σύμπτωση επίσης αποτελεί ότι ο πόλεμος του ΝΑΤΟ στο Κόσοβο εναντίον της Σερβίας άρχισε μόλις δύο χρόνια μετά από την σύναψη της αρχικής συμφωνίας Σκοπίων -Βουλγαρίας-Αλβανίας για την κατασκευή του αγωγού ΑΜΒΟ. Η μήπως δεν είναι σύμπτωση ;
Ένας αγωγός καθίσταται κερδοφόρα επένδυση όχι μόνο όταν διανύει την συντομότερη διαδρομή αλλά και την ασφαλέστερη.
Η Σερβία μετά τον πόλεμο της Βοσνίας αποτελούσε το κόκκινο πανί για την Αλβανία και τα Σκόπια και η κατάσταση στην περιοχή ήταν τεταμένη.
Για δε την Αλβανία οι 700,000 Αλβανοί του Κοσόβου καταπιέζονταν από την Σερβία και αποτελούσε απαράβατο όρο η αυτονόμηση τους .
Τα Σκόπια βρίσκονταν παγιδευμένα μεταξύ της δυσμενούς προοπτικής της αυτονόμησης των Αλβανών του Κοσόβου, γεγονός που θα πυροδοτούσε τις αποσχιστικές διαθέσεις των Αλβανών των Σκοπίων (40 % του πληθυσμού) και της ευνοικής προοπτικής για τον ακρωτηριασμό της Σερβίας , την μόνη χώρα που αποτελούσε φόβητρο για το νέο κράτος των Σκοπίων .
Τελικά οι ΗΠΑ επέλεξαν την αυτονόμηση του Κοσόβου και σε δεύτερο χρόνο παρείχαν υποστήριξη στα Σκόπια για την κατάπνιξη των ταραχών που έλαβαν χώρα το 2010 από τους Αλβανούς των Σκοπίων που ήθελαν την αυτονόμηση τους εμπνεύσμένοι από την απόσχιση του Κοσόβου.
Με τον παραπάνω τρόπο επιτεύχθηκε μια -επίπλαστη -ισορροπία και ηρεμία στην περιοχή με την Σερβία να αποτελεί το μεγαλύτερο θύμα.
Η Αλβανία κατάφερε την αυτονομία των Αλβανών του Κοσόβου και προσδοκά στην ένωση τους και την δημιουργία της Μεγάλης Αλβανίας. Πρόσφατα μάλιστα Κόσοβο και Αλβανία ενώθηκαν τελωνειακά με ελεύθερη διακίνηση αγαθών και ανθρώπων.
Τα Σκόπια εξασφάλισαν την εποπτεία των ΗΠΑ οι οποίες εγγυούνται ότι οι Αλβανοί των Σκοπίων δεν θα αποσχισθούν.
Οι ΗΠΑ με το CAMP BONDSTEEL στο νότιο Κόσοβο επιβλέπουν την τήρηση του νέου status quo .
Ο αγωγός ΑΜΒΟ δεν κατασκευάστηκε ακόμα και ούτε πρόκειται να κατασκευαστεί στο μέλλον , ωστόσο το περιβάλλον πλέον είναι ασφαλές.
Παράλληλα με την αποτυχημένη διπλωματία των αγωγών και την ανάμειξη των ΗΠΑ η Βρετανία ετοιμάζει δημοψήφισμα για την έξοδο της απο την Ε.Ε. και ο Γιούνγκερ δηλώνει δημόσια ότι οι στρατοί της Ε.Ε είναι ανίκανοι για αντιπαράθεση με την Ρωσία. Η Ευρώπη καταρρέει λόγω της απέραντης ηλιθιότητας της δέυτερη μεγάλης κατάρας της ανθρωπότητας μετά τους Τούρκους, τους Γερμανούς ,οι οποίοι σέρνουν την Ευρώπη και την υφήλιο σε ένα παγκόσμιο πόλεμο.Βλέπετε μπορεί η Γερμανία να έχει πληθυσμό 80 εκατομμυρίων ωστόσο έχει την δύναμη του βλακός, ο οποίος είναι παντα ανίκητος στην βλακεία και μπορεί να καταστρέψει 8 δις ανθρώπων.



hellenicsunrise

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σερβία: Δωρεάν τα μέσα μεταφοράς στο Βελιγράδι από 1η Ιανουαρίου

  Όλα τα δημόσια μέσα μεταφοράς στο Βελιγράδι θα είναι δωρεάν από την 1η Ιανουαρίου του 2025, ανακοίνωσε σήμερα ο δήμαρχος της  σερβικής   π...