„Све очи упрте су у мост на Ади који је огроман грађевински подухват, али то не треба да умањи значај овог моста”, рекао је градоначелник Драган Ђилас и додао да ће наредне године бити завршена цела „Сремска газела”
(Фото Танјуг)
Изградња моста Обреновац – Сурчин јуче је и званично завршена, а прва возила преко њега ће данас прећи. Завршне радове обишли су, између осталих, Оливер Дулић, министар рударства, животне средине и просторног планирања, Драган Ђилас, градоначелник, Александар Антић, председник Скупштине града, председници општина Обреновац и Сурчин, као и градоначелници и председници општина чији ће градови имати велике користи од нове саобраћајнице. Челници Сремске Митровице, Пећинаца, Ваљева, Уба и Владимироваца јединствени су у оцени да ће друмски прелаз преко Саве знатно допринети економском развоју и привлачењу инвеститора.
– У оквиру програма помоћи грађевинској индустрији Влада Србије је, у условима велике светске економске кризе, препознала 250 пројеката који су упослили грађевинску оперативу. Завршетак радова на овом мосту преко Саве највећи је и један од најзначајнијих пројеката. Значајно је да су они започети на местима где су некада давно отворена градилишта. Доказали смо да можемо да завршимо започете пројекте и то не само данас и овде, већ и широм Србије – рекао је Оливер Дулић.
Драган Ђилас истакао је да је овај мост један од најзначајнијих пројеката, поред моста на Ади Циганлији. Он је додао да ово није само београдски, обреновачки и сурчински мост, већ мост који спаја два дела Србије.
– Градња је почела у фебруару ове године на температури од минус 14 степени када су се радницима прсти лепили за челик од хладноће. Радило се и лети на плус 40 степени да би 1. децембра сви грађани Србије могли да почну да користе овај мост. Завршено је и седам километара асфалтног пута према Сурчину. Следеће године завршићемо читаву „Сремску газелу”. Иако су све очи упрте у мост на Ади који је огроман грађевински подухват, то не треба да умањи значај овог моста – рекао је градоначелник Београда.
Небојша Човић за време чијег мандата је почела изградња овог моста, захвалио је градоначелнику Ђиласу што је завршио пројекат започет деведесетих година прошлог века. Он је уверен да ће мост побољшати живот становницима Сурчина и Обреновца.
Осим моста преко Саве, изграђен је и приступни пут од 660 метара на територији Обреновца, а у Сурчину је изграђенa кружна раскрсница са прикључним краком на регионални пут за Бољевце.
----------------------------------------------
Тачка после 17 година од камена темељца
1994.почела је изградња моста који је према првобитном плану требало да буде топлодалековод, али је накнадно препројектован тако да буде и друмски мост.
2011. у фебруару настављена је градња. Бравари, заваривачи, монтери и руковаоци грађевинских машина свакодневно су се старали да радови напредују према плану.
176 коловозних плоча положено је на челичну подлогу, а завршена је и бетонска конструкција. На конзолама је постављена по једна топлодалеководна цев.
620 метара је дужина моста – чини га 440 метара челичне конструкције над реком и 180 метара бетонских сегмената на сурчинској страни
14,5метара је ширина моста – две коловозне траке укупне ширине 7,5 метара плус пешачке стазе са обе стране и два појаса предвиђена за постављање инсталација
16,5метара је висина моста, што омогућава слободну двосмерну пловидбу Савом пловним путем ширине 200 метара
1.500.000.000 динара је укупна вредност моста, а заједнички су га финансирали град Београд и Министарство животне средине, рударства и просторног планирања
– У оквиру програма помоћи грађевинској индустрији Влада Србије је, у условима велике светске економске кризе, препознала 250 пројеката који су упослили грађевинску оперативу. Завршетак радова на овом мосту преко Саве највећи је и један од најзначајнијих пројеката. Значајно је да су они започети на местима где су некада давно отворена градилишта. Доказали смо да можемо да завршимо започете пројекте и то не само данас и овде, већ и широм Србије – рекао је Оливер Дулић.
Драган Ђилас истакао је да је овај мост један од најзначајнијих пројеката, поред моста на Ади Циганлији. Он је додао да ово није само београдски, обреновачки и сурчински мост, већ мост који спаја два дела Србије.
– Градња је почела у фебруару ове године на температури од минус 14 степени када су се радницима прсти лепили за челик од хладноће. Радило се и лети на плус 40 степени да би 1. децембра сви грађани Србије могли да почну да користе овај мост. Завршено је и седам километара асфалтног пута према Сурчину. Следеће године завршићемо читаву „Сремску газелу”. Иако су све очи упрте у мост на Ади који је огроман грађевински подухват, то не треба да умањи значај овог моста – рекао је градоначелник Београда.
Небојша Човић за време чијег мандата је почела изградња овог моста, захвалио је градоначелнику Ђиласу што је завршио пројекат започет деведесетих година прошлог века. Он је уверен да ће мост побољшати живот становницима Сурчина и Обреновца.
Осим моста преко Саве, изграђен је и приступни пут од 660 метара на територији Обреновца, а у Сурчину је изграђенa кружна раскрсница са прикључним краком на регионални пут за Бољевце.
----------------------------------------------
Тачка после 17 година од камена темељца
1994.почела је изградња моста који је према првобитном плану требало да буде топлодалековод, али је накнадно препројектован тако да буде и друмски мост.
2011. у фебруару настављена је градња. Бравари, заваривачи, монтери и руковаоци грађевинских машина свакодневно су се старали да радови напредују према плану.
176 коловозних плоча положено је на челичну подлогу, а завршена је и бетонска конструкција. На конзолама је постављена по једна топлодалеководна цев.
620 метара је дужина моста – чини га 440 метара челичне конструкције над реком и 180 метара бетонских сегмената на сурчинској страни
14,5метара је ширина моста – две коловозне траке укупне ширине 7,5 метара плус пешачке стазе са обе стране и два појаса предвиђена за постављање инсталација
16,5метара је висина моста, што омогућава слободну двосмерну пловидбу Савом пловним путем ширине 200 метара
1.500.000.000 динара је укупна вредност моста, а заједнички су га финансирали град Београд и Министарство животне средине, рударства и просторног планирања
објављено: 01.12.2011.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου