Откако је избила украјинска криза, наши камиони који возе робу из Србије за Русију почели су да заобилазе Украјину и путују преко Пољске и Белорусије, иако је пут и дужи и скупљи. Разлози за то су двојаки. Превозници кажу да Руси као купци наше робе захтевају од превозника да возе преко Белорусије,јер се плаше поблема у Украјини, а, с друге стране, у јавности су се чуле приче возача који су имали проблема у Украјини.
Шеф транспорта у суботичком НИК-трансу Омер Никшић изјавио је за наш лист да увозници Руси траже да им се наша роба допрема преко Белорусије. То значи да возе преко Пољске и Белорусије, на чијим су граничним прелазима углавном велике гужве, а како је пут даљи него преко Украјине, на путу се остаје и до три дана дуже. Вожња овим заобилазним путем траје укупно и до седам дана, а ако се вози преко Украјине, стигне се за четири дана.
– Ако товаримо робу у Београду за Русију, из Србије излазимо на Хоргошу, возимо преко Мађарске, Словачке, Пољске и Белорусије, а ако возимо преко Украјине, онда из Мађарске скрећемо у ту земљу – објашњава Никшић. – Возили смо пре месец дана преко Украјине и нисмо имали никаквих проблема.
Иван Јовановић из београдског „Србо експорта” каже за „Дневник” да су у протеклих месец дана одвезли за Русију бар 100 камиона робе преко Украјине и да није забележен ни један проблем. Они возе преко Румуније, а кроз Украјину превале око 1.000 километара на релацији Ђаково–Черњигов за око два дана, у међувремену спавају у камиону на за то предвиђеним и обезбеђеним местима.
Возачи причају да су путеви кроз Румунију изузетно лоши, па се на саобраћајници од међународног значаја могу сусрести запрежна кола. Није боље ни у Украјини, где се често веома дуго чека на царини, понекад се изгуби и цео дан. Сугеришу да се ни лети ни зими не вози преко Карпата.
Такође су на неким деоницама веома лоши путеви према Сибиру, понегде има и старог макадама, па се те туре препуштају Русима. Уколико, пак, роба иде у Санкт Петербург, удаљен око 800 километара од Москве, иако је у одличном стању, пут је изузетно оптерећен и мора се пажљиво возити. Све у свему, за пут од око 2.600 километара за руску престоницу камионyије морају планирати до осам дана вожње.
Шеф транспорта у суботичком НИК-трансу Омер Никшић изјавио је за наш лист да увозници Руси траже да им се наша роба допрема преко Белорусије. То значи да возе преко Пољске и Белорусије, на чијим су граничним прелазима углавном велике гужве, а како је пут даљи него преко Украјине, на путу се остаје и до три дана дуже. Вожња овим заобилазним путем траје укупно и до седам дана, а ако се вози преко Украјине, стигне се за четири дана.
– Ако товаримо робу у Београду за Русију, из Србије излазимо на Хоргошу, возимо преко Мађарске, Словачке, Пољске и Белорусије, а ако возимо преко Украјине, онда из Мађарске скрећемо у ту земљу – објашњава Никшић. – Возили смо пре месец дана преко Украјине и нисмо имали никаквих проблема.
Иван Јовановић из београдског „Србо експорта” каже за „Дневник” да су у протеклих месец дана одвезли за Русију бар 100 камиона робе преко Украјине и да није забележен ни један проблем. Они возе преко Румуније, а кроз Украјину превале око 1.000 километара на релацији Ђаково–Черњигов за око два дана, у међувремену спавају у камиону на за то предвиђеним и обезбеђеним местима.
Возачи причају да су путеви кроз Румунију изузетно лоши, па се на саобраћајници од међународног значаја могу сусрести запрежна кола. Није боље ни у Украјини, где се често веома дуго чека на царини, понекад се изгуби и цео дан. Сугеришу да се ни лети ни зими не вози преко Карпата.
Такође су на неким деоницама веома лоши путеви према Сибиру, понегде има и старог макадама, па се те туре препуштају Русима. Уколико, пак, роба иде у Санкт Петербург, удаљен око 800 километара од Москве, иако је у одличном стању, пут је изузетно оптерећен и мора се пажљиво возити. Све у свему, за пут од око 2.600 километара за руску престоницу камионyије морају планирати до осам дана вожње.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου