Domaća firma „Mostogradnja“ zajedno s firmom „Vojput Subotica“ završila sanaciju saobraćajnice
BEOGRAD - Urađeno pod konac i na vreme.
Stari most na Dunavu kod Beške pušten je juče u saobraćaj, kako je i najavio ministar saobraćaja Aleksandar Antić. Obnovu ovog dela saobraćajnice realizovala je domaća firma „Mostogradnja“ zajedno sa firmom „Vojput Subotica“.
Cena 1,8 milijardi
Radovi na mostu završeni su tačno na vreme, a sanacija je koštala ukupno 1,8 milijardi dinara. Sa završetkom sanacije starog mosta i rehabilitacije pristupnih puteva značajno je podignut nivo bezbednosti saobraćaja i omogućeno je nesmetano kretanje vozila u punom profilu auto-puta, od granice s Mađarskom do Beograda, odnosno petlje Batajnica.
Kako je navedeno iz JP „Putevi Srbije“, radovi su izvedeni kvalitetno i temeljno, pa je na staroj i oronuloj konstrukciji mosta na Dunavu savremenim i vrhunskim materijalima produžena upotrebna vrednost i obezbeđeno je nesmetano korišćenje bez većih ulaganja u narednim decenijama. Iako značajna vest, i ova saobraćajnica je puštena u rad bez ikakve ceremonije i sečenja vrpce.
Bankrot „Alpine“
Austrijska kompanija „Alpina“, koja je bila angažovana na obnovi mosta, zamenjena je nakon što je bankrotirala. Nadzor nad završenim poslom obnove mosta sprovele su kuće „Skot Vilson“, „Mostprojekt“ i WSP iz Švedske
Stari most na Dunavu kod Beške pušten je juče u saobraćaj, kako je i najavio ministar saobraćaja Aleksandar Antić. Obnovu ovog dela saobraćajnice realizovala je domaća firma „Mostogradnja“ zajedno sa firmom „Vojput Subotica“.
Cena 1,8 milijardi
Radovi na mostu završeni su tačno na vreme, a sanacija je koštala ukupno 1,8 milijardi dinara. Sa završetkom sanacije starog mosta i rehabilitacije pristupnih puteva značajno je podignut nivo bezbednosti saobraćaja i omogućeno je nesmetano kretanje vozila u punom profilu auto-puta, od granice s Mađarskom do Beograda, odnosno petlje Batajnica.
Kako je navedeno iz JP „Putevi Srbije“, radovi su izvedeni kvalitetno i temeljno, pa je na staroj i oronuloj konstrukciji mosta na Dunavu savremenim i vrhunskim materijalima produžena upotrebna vrednost i obezbeđeno je nesmetano korišćenje bez većih ulaganja u narednim decenijama. Iako značajna vest, i ova saobraćajnica je puštena u rad bez ikakve ceremonije i sečenja vrpce.
Bankrot „Alpine“
Austrijska kompanija „Alpina“, koja je bila angažovana na obnovi mosta, zamenjena je nakon što je bankrotirala. Nadzor nad završenim poslom obnove mosta sprovele su kuće „Skot Vilson“, „Mostprojekt“ i WSP iz Švedske
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου