У Србији попусти до 30 одсто, а у иностранству и до 70 одсто!
У Србији попусти до 30 одсто, а у иностранству и до 70 одсто!
Београд – Попусти на распродајама у Србији никада нису реално већи од 30 одсто док се у иностранству попусти крећу и до 70 одсто, рекла је председница Центра потрошача Србије Вера Вида.
„Што се тиче распродаја у Србији, оне нису ни приближне распродајама наших суседа, тако да не чуди да је све више шопинг тура у понуди у нашим туристичким агенцијама“, рекла је Вера Вида за агенцију Бета.
Према њеним речима, у иностранству је обично на празничној распродаји сезонска роба која нема никакву грешку док се у Србији често дешава да на попусту буде роба са неком грешком или роба којој је истекао рок трајања.
„Ми нисмо право потрошацко друштво као што је то случај са земљама на Западу и немамо потрошачку културу да купујемо на попустима јер су код нас цене високе и поред снижења, а сами попусти су мали“, казала је Вида.
Она је додала да у Србији постоји мали број увозника, а да су марже доста високе те нема правих распродаја. Вера Вида је казала да се често дешава да у излогу српски потрошачи виде обавештење: „50 одсто снижења“, али да у продавници добију одговор да нема више залиха.
„Мора да постоји одређени број залиха робе која је на попусту, а у супротном такве случајеве кажњава Тржишна инспекција“, рекла је она.
Вера Вида је додала да све цене морају бити истакнуте већ у излогу, а не на рафовима.
„Цена која је на артиклу мора бити јасно истакнута, као и претходна цена робе, јер на тај начин купац може да упореди колико је производ снижен и колику уштеду може да постигне“, рекла је Вида
„Што се тиче распродаја у Србији, оне нису ни приближне распродајама наших суседа, тако да не чуди да је све више шопинг тура у понуди у нашим туристичким агенцијама“, рекла је Вера Вида за агенцију Бета.
Према њеним речима, у иностранству је обично на празничној распродаји сезонска роба која нема никакву грешку док се у Србији често дешава да на попусту буде роба са неком грешком или роба којој је истекао рок трајања.
„Ми нисмо право потрошацко друштво као што је то случај са земљама на Западу и немамо потрошачку културу да купујемо на попустима јер су код нас цене високе и поред снижења, а сами попусти су мали“, казала је Вида.
Она је додала да у Србији постоји мали број увозника, а да су марже доста високе те нема правих распродаја. Вера Вида је казала да се често дешава да у излогу српски потрошачи виде обавештење: „50 одсто снижења“, али да у продавници добију одговор да нема више залиха.
„Мора да постоји одређени број залиха робе која је на попусту, а у супротном такве случајеве кажњава Тржишна инспекција“, рекла је она.
Вера Вида је додала да све цене морају бити истакнуте већ у излогу, а не на рафовима.
„Цена која је на артиклу мора бити јасно истакнута, као и претходна цена робе, јер на тај начин купац може да упореди колико је производ снижен и колику уштеду може да постигне“, рекла је Вида
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου