Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

7 rečenica koje ne smete da kažete svojim zaposlenima

Menadžeri često dolaze u situaciju da budu na ivici živaca, ali čak ni tada ne treba sebi da dozvole da kažu nešto zbog čega kasnije mogu da zažale..
preduzetnistvo12
Za razliku od radnika nadređeni moraju da vode računa šta govore čak i onda kada su frustrirani. Poslednja stvar koju sebi mogu da dozvole je da zbog trenutka besa demotivišu svoje zaposlene i stvore problem za celu radnu organizaciju. Zato moraju da strogo vode računa šta govore jer iako su šefovi nisu bezgrešni. Ovo su sedam fraza koje treba izbegavati u trenucima besa.
„Ja sam ovde šef i ima da radiš kako ti ja kažem“. Ako menadžeri postavljaju drugačije standarde za sebe nego za svoje zaposlene ne mogu da očekuju da će ih podređeni poštovati i da će raditi ono što oni od njih zahtevaju. Jer niko ne voli licemere.
„Imaš sreće što uopšte imaš posao“. Niko ne voli da radi i da pri tom ima osećaj da je dužan poslodavcu. Ako se tako osećaju vaši zaposleni, onda ste možda baš vi ti koji imate sreće da ste uopšte zaposleni. Pronađite način da odmah izgladite ovu situaciju, jer je ovako ponašanje krajnje nezrelo i destruktivno.
„Ako ti to ne želiš, naći će se neko ko hoće“. Kao menadžer bolje ste upućeni u poslove firme, ali to vam ne daje za pravo da se ponašate kao idiot. Pretnja zaposlenima da će izgubiti posao, ako ne urade ono što vi želite nije osobina koja karakteriše dobrog lidera. Naravno, zaposleni mogu da urade ono što menadžer od njih zahteva, ali će vremenom postati nemotivisani i 'otaljavaće' posao, a to nikome nije u interesu.
„Ti si jedini koji ima problem sa tim“. Problem može da bude u tome što zaposleni ima drugačije rešenje ili ga nešto brine u vezi sa tog projektom. Posao menadžera je da zaposlene u takvim situacijam sasluša, a ne da odmah krene sa vređanjem. Možda se zaposleni tog dana ne oseća najbolje. Zato nikad ne poredite zaposlene. To je kao da poredite vašu decu.
„Nemam vremena za to“. Vi ste šef. Posao menadžera je da uvek ima vremena za dileme svojih podređenih. Umesto da a priori odbijete zaposlene, zastanite nekoliko minuta i pokušajte da mu pomognete. Rezultati neće izostati.
„Pojma ti nemaš šta je stres“. Danas su svi pod stresom. To što mislite da su vaši problemi veći ne znači da imate pravo da druge omalovažavate.
„Zna se ko je ovde gazda“. Iako ste vi izgradili biznis i u njega uložili znanje, novac i energiju ne treba zbog toga da se ponašate despotski. Takvo ponašanje nije produktivno. Uostalom da nema vaših zaposlenih ni vi ne biste bili tu gde jeste.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tουριστικά γραφεία από τη Σερβία σε fam trip σε Καλαμάτα, Καρδαμύλη, Λιμένι, και Γιάλοβα

  Με στόχο τη  γνωριμία της σερβικής αγοράς με την Πελοπόννησο, που αποτελεί σχετικά άγνωστο προορισμό για τους ταξιδιώτες από τη γειτονική ...