Дугови поткресали крила Јату (Фото А. Васиљевић)
Планирано је да „Јат ервејз” у априлу и мају добије путем лизинга четири
„Ербас” (319) авиона, речено је Танјугу у националној авиокомпанији.
„Јат” тренутно саобраћаја са седам од укупно 13 авиона, од којих се два изнајмљена припремају за повратак власнику, а четири су на редовним радовима. „Чекали смо кредит да купимо резервне делове како бисмо започели ремонте”, кажу у „Јат ервејзу”.
Реч је о кредиту од 10 милиона евра и тај новац је, како су пренели поједини медији, легао на рачун, али је половина одмах уплаћена Нафтној индустрији Србије за гориво, а остатак ће бити утрошен на резервне делове и сервис авиона, због чега су отказани поједини летови.
Такође, очекује се да радна група за анализу стања и припрему мера за опоравак „Јата” ускоро предложи мере за решавање судбине националне авиокомпаније, а једна од њих је – да ли ће „Јат” и даље бити национални авиопревозник или нискобуџетна авиокомпанија.
Самостални синдикат саобраћајних пилота Србије позвао је представнике државе да хитно реагују ради обезбеђења континуитета рада авиокомпаније „Јат ервејз” и заштите тржишта Србије.
Синдикат се обратио председнику Србије, премијеру, првом потпредседнику владе и министрима саобраћаја и финансија да „хитно реагују у овом одлучујућем тренутку, свако у својој надлежности”.
Са друге стране, министар саобраћаја Милутин Мркоњић је прошле седмице најавио да би реорганизовани „Јат” могао да функционише већ од почетка марта, као и да ће дугови те компаније морати да се пренесу на државу. „Без обзира на интересовање многих компанија из света, са Блиског и Далеког истока, из Русије или Немачке..., све више сам уверен и то износим као свој предлог – да ће ’Јат’ остати компанија каква јесте”, рекао је Мркоњић Танјугу.
„Јат” тренутно саобраћаја са седам од укупно 13 авиона, од којих се два изнајмљена припремају за повратак власнику, а четири су на редовним радовима. „Чекали смо кредит да купимо резервне делове како бисмо започели ремонте”, кажу у „Јат ервејзу”.
Реч је о кредиту од 10 милиона евра и тај новац је, како су пренели поједини медији, легао на рачун, али је половина одмах уплаћена Нафтној индустрији Србије за гориво, а остатак ће бити утрошен на резервне делове и сервис авиона, због чега су отказани поједини летови.
Такође, очекује се да радна група за анализу стања и припрему мера за опоравак „Јата” ускоро предложи мере за решавање судбине националне авиокомпаније, а једна од њих је – да ли ће „Јат” и даље бити национални авиопревозник или нискобуџетна авиокомпанија.
Самостални синдикат саобраћајних пилота Србије позвао је представнике државе да хитно реагују ради обезбеђења континуитета рада авиокомпаније „Јат ервејз” и заштите тржишта Србије.
Синдикат се обратио председнику Србије, премијеру, првом потпредседнику владе и министрима саобраћаја и финансија да „хитно реагују у овом одлучујућем тренутку, свако у својој надлежности”.
Са друге стране, министар саобраћаја Милутин Мркоњић је прошле седмице најавио да би реорганизовани „Јат” могао да функционише већ од почетка марта, као и да ће дугови те компаније морати да се пренесу на државу. „Без обзира на интересовање многих компанија из света, са Блиског и Далеког истока, из Русије или Немачке..., све више сам уверен и то износим као свој предлог – да ће ’Јат’ остати компанија каква јесте”, рекао је Мркоњић Танјугу.
објављено: 24.01.2013.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου