Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Како Кремљ помоћу секса продаје Путина

Менаџери изборне кампање очито се уздају у „ефекат Џорџа Клунија“: да ће мушкарци желети да буду као он, а жене да буду с њим
Еротска кампања Кремља: „Ако је први пут, онда Путин“
Москва – „Плашим се, хтела бих да бирам на основу љубави,” каже девојка. Доктор, с наочарима на врх носа, посматра је док заваљена седи у кожној фотељи. „Схватам вас, први пут увек изазива страх.”
Доктор показује примерак магазина „Тајм” с Путином на насловној страни и каже „Поверење је љубав”.
Зачује се музика налик на тему из „Титаника” и девојка сва срећна одлази на гласачко место.
Овај промотивни спот омладинског удружења Наши последњи је у низу којим Кремљ помоћу секса промовише Путинову кандидатуру пред изборе заказане за 4. март, извештава радио Слободна Европа.
Прошле године Путинова армија оскудно обучених жена цепала је одећу са себе како би у неком такмичењу освојили ајпед. У другом су се девојке окупиле да заједно направе торту за Путина или су се, уз естетику позајмљену из сцене прања аутомобила у филму „Хладнокрвни Лук”, Путинове девојке скидале и сапуњале.
Спотови постају све бизарнији. Пре него што се рукује с Путином, један Рус одлучи да некако пренесе добре вибрације тако што ће на улици помиловати груди хиљаду девојака. Неке су прихватиле понуду, неке нису.
На крају спота, ваљда као метафора краја невиности, плишани меда бива растргнут, а онда – с порнографском предвидљивошћу – даме почну да скидају једна другој одећу.
Врхунац је ипак музички спот „Путинове девојке”, у ком певачица у једном тренутку пати за Путином док мази флашу „џек данијелса”. Из неког разлога она жели да буде Путинов пас Кони, па нашминка лице (да личи на пса). Онда пије још вискија, кобајаги свира гитару на бејзбол палици и скида се.
Менаџери Путинове кампање очито се уздају у „ефекат Џорџа Клунија“: да ће мушкарци желети да буду као он, а жене да буду с њим. Кампања је свакако довитљива, добро продуцирана и веродостојно опонаша визуелни стил поноћног ТВ програма и порнографије. Циљна група су млади, а посебно млади урбани професионалци (сва та пословна одела и шљаштећи геџети).
Ти млади урбани професионалци – који су доживели успех захваљујући нафтном буму – некад су представљали језгро подршке Путину. Сада та оснажена средња класа жели више политичких права. Није случајно то што је баш ова класа младих професионалаца кључна компонента руске опозиције, која је последњих месеци на улицама.
Но, руска млада генерација је и апатична. На парламентарним изборима 2007. гласала је, према једном истраживању, само петина грађана у старосној групи од 18 до 24 године. Укупан одзив је био 64 одсто.
У новој реклами млади пар размењује нежности на бирачком месту. Порука гласи да није само гласање за Јединствену Русију секси, већ да је гласање уопште секси.
Овакви огласи су можда делимично намењени и међународној публици –  материјал скројен за неког као што је „Раша тудеј” како би се показао разигран руски интернет на коме се глас опозиције чује истовремено са гласовима обожаватељки режима.
објављено: 29.02.2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tουριστικά γραφεία από τη Σερβία σε fam trip σε Καλαμάτα, Καρδαμύλη, Λιμένι, και Γιάλοβα

  Με στόχο τη  γνωριμία της σερβικής αγοράς με την Πελοπόννησο, που αποτελεί σχετικά άγνωστο προορισμό για τους ταξιδιώτες από τη γειτονική ...