25.04.2013. - Реализација пројеката одређених од стране Владе Србије
Компанија "Руске железнице" очекује да ће до краја маја бити потписана сва документа за почетак радова на изградњи и реконструкцији пруга у Србији. Одмах након потписивања, експерти "ће одмах започети реализацију пројеката одређених од стране Владе Србије", рекао је новинарима председник "Руских железница" Владимир Јакуњин.
Према начелном договору између „Железница Русије“ и „Железница Србије", руски стручњаци би требало да у Србији изграде и обнове четири линије, укупне дужине 400 километара. Конкретно, ради се о изградњи једног новог колосека у делу Ваљево-Лозница, дужине 68 километара, као и изградњи другог колосека у дужини од 16 километра на линији Београд-Панчево.
Поред тога, руски стручњаци ће извршити реконструкцију српског дела пруге Београд-Бар, у укупној дужини од 200 километара, као и шест делова укупне дужине 111 км на правцу Десетог пан-европског транспортног коридора.
"Разговори између српске и руске железнице су трајали јако дуго, због чињенице да се сарадња одвија у оквиру међувладиног споразума који, између осталог, предвиђа доделу руског државног кредита од 800 милиона долара," – саопштио је раније Јакуњин.
Према његовим речима, током преговора, који су вођени у министарствима за транспорт две земље, "Руске железнице" су изашле у сусрет издвојивши средства, неопходна за формализацију пројеката, издвојена су "у ствари сопствена средства за његову реализацију." "Наравно, касније, током заједничког рада, ова средства ће бити надокнађена," - рекао је Јакуњин.
Што се тиче рокова за реализацију пројекта, максимално ће бити пет година. Међутим, постоје делови, који треба да буду завршени за 2 године и 8 месеци
Компанија "Руске железнице" очекује да ће до краја маја бити потписана сва документа за почетак радова на изградњи и реконструкцији пруга у Србији. Одмах након потписивања, експерти "ће одмах започети реализацију пројеката одређених од стране Владе Србије", рекао је новинарима председник "Руских железница" Владимир Јакуњин.
Према начелном договору између „Железница Русије“ и „Железница Србије", руски стручњаци би требало да у Србији изграде и обнове четири линије, укупне дужине 400 километара. Конкретно, ради се о изградњи једног новог колосека у делу Ваљево-Лозница, дужине 68 километара, као и изградњи другог колосека у дужини од 16 километра на линији Београд-Панчево.
Поред тога, руски стручњаци ће извршити реконструкцију српског дела пруге Београд-Бар, у укупној дужини од 200 километара, као и шест делова укупне дужине 111 км на правцу Десетог пан-европског транспортног коридора.
"Разговори између српске и руске железнице су трајали јако дуго, због чињенице да се сарадња одвија у оквиру међувладиног споразума који, између осталог, предвиђа доделу руског државног кредита од 800 милиона долара," – саопштио је раније Јакуњин.
Према његовим речима, током преговора, који су вођени у министарствима за транспорт две земље, "Руске железнице" су изашле у сусрет издвојивши средства, неопходна за формализацију пројеката, издвојена су "у ствари сопствена средства за његову реализацију." "Наравно, касније, током заједничког рада, ова средства ће бити надокнађена," - рекао је Јакуњин.
Што се тиче рокова за реализацију пројекта, максимално ће бити пет година. Међутим, постоје делови, који треба да буду завршени за 2 године и 8 месеци
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου