Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Кројачи за инвеститоре


У Војводини послује преко 230 страних компанија, које су кроз 307 инвестиционих пројеката уложиле 6,4 милијардe евра и запослиле преко 63.500 људи

Погон компаније ИГБ у Инђији Фото М. Мијушковић
Нови Сад – У монденском летовалишту Кану, пре само неколико дана, АП Војводина је примила признање као четврта дестинација на листи ТОП 10 европских региона и градова за стране директне инвестиције. Конкурс „Европски градови и региони будућности“ већ по традицији организовао је магазин „Интелиџенс“, део „Фајненшл тајмса“, а међу 110 кандидата друго и треће место у истој категорији (ефективности трошкова улагања) припало је Инђији и Сремској Митровици, док је Суботица заузела десето место у категорији стратегије градова.
– Ово није нимало случајно. Најбољи показатељ због чега су покрајина и градови тако високо пласирани јесте што је овде 45 одсто свих страних инвестиција у Србији, а уколико би посматрали само улагања у производне погоне проценат би био још већи. Инвестотори не крију да је однос продуктивности, квалитета рада и квалитета финалног производа за њих веома конкурентан код нас – каже за „Политику“ Бранислав Бугарски, директор Фонда за подршку инвестиција у Војводини (ВИП Фонд).
 
У северној српској покрајини тренутно послује преко 230 страних компанија, које су кроз 307 инвестиционих пројеката уложиле 6,4 милијардe евра и запослиле преко 63.500 људи. Чак је и током 2011. године, коју су обележили суморни трендови глобалне привреде, реализовано 211,3 милиона евра инвестиција, кроз које је запослено 5.267 људи.
Са страним компанијама, такође лане, потписани су уговори о укупним улагањима у вредности од 832,6 милиона вра, којима се предвиђа отварање 7.512 нових радних места, а пројекти би требало да буду остварени до 2014. године.
.................................................
Цео текст прочитајте у штампаном издању од 11. марта. Ако сте заинтересовани да се претплатите на електронско издање целе „Политике“ кликните  ОВДЕ.
Мирољуб Мијушковић
објављено: 11.03.2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tουριστικά γραφεία από τη Σερβία σε fam trip σε Καλαμάτα, Καρδαμύλη, Λιμένι, και Γιάλοβα

  Με στόχο τη  γνωριμία της σερβικής αγοράς με την Πελοπόννησο, που αποτελεί σχετικά άγνωστο προορισμό για τους ταξιδιώτες από τη γειτονική ...