- četvrtak, 01 mart 2012
- Izvor: Gdeinvestirati/Novosti
Veliki broj značajnijih sportskih objekta u Evropi ali i Americi, da bi pospešio svoje poslovanje odlučuje se na "prodaju imena" tako što sklapaju ugovore po kojima će pet, deset ili petnaest godina nositi ime nekog jakog sponzora.
Realizacijom ovog ugovora, najveći zatvoreni sportski objekat u Srbiji, delimično bi zatvorio finansijsku konstrukciju.
Hale na Starom kontinetu uglavnom nose imena mobilnih operatera, proizvođača telekomunikacione opreme, ali i banaka i osiguravajućih društava. Recimo, londonska i berlinska hala "O2", koje godišnje imaju veliki broj jakih događaja, mogu po sezoni da zarade i više od pet miliona evra, samo na "prodaji" imena.
Da bi se postigao "jak" ugovor, potrebno je godišnje da realizujemo najmanje 160 događaja, plus da imamo barem dva kolektivna sporta čiji bi timovi trenirali i igrali pred punim tribinama, kažu iz Beogradske arene.
Za buduće ime Arene mogu da konkurišu pravna lica iz zemlje i inostranstva. Komisija za sprovođenje javnog poziva zadržava pravo i da poništi postupak, ukoliko nijedna od ponuda ne bude odgovarala interesima Beograda, kao vlasnika objekta. Kako će se ubuduće zvati hala, znaće se od 30. marta, kada će biti otvorene ponude
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου