Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Velike količine aditiva u hlebu


Potrošači u Nišu počeli su sve češće da se žale na sastav i kvalitet hleba kao i na nekorektan odnos trgovaca prilikom reklamiranja robe. U Centru za zaštitu potrošača “Forum” kažu da stiže veliki broj žalbi i na ostalu robu čiji je rok trajanja istekao, pa apeluju na građane “da budu svesni svojih prava i da se žale na vreme”.


Najviše žalbi na kvalitet hleba: Iz jedne niške prodavnice
Jovan Jovanović iz „Foruma“ kaže da svakoga dana prime najmanje deset žalbi, a da se one najviše odnose na rok trajanja proizvoda, kvalitet prehrambene i markirane robe.

- Kod nas svakodnevno dolaze građani, a primedaba ima mnogo. Žale se uglavnom na sve, na rok trajanja, neljubaznost, kvalitet obuće, a ono što je najstrašnije - mnogi se žale na kvalitet hleba. Sproveli smo anketu o kvalitetu hleba i došli do strašnog rezultata, jer je svaki građanin navao da je kvalitet loš.

Građanima smetaju velike količine aditiva, a skrenuli su pažnju i na to da se hleb mrvi, ne može da seče, a jestiv je samo jedan dan, što nikako ne sme da se dogodi - priča Jovanović.

Nišlije kažu da su prodavci nekorektni prema kupcima, a naročito kada dođu da reklamiraju robu. Nije retkost da trgovci ne žele da prime reklamaciju iako kupac po zakonu ima pravo da vrati robu lošeg kvaliteta.

- Desilo mi se dva puta da u jednoj poznatoj prodavnici kupim mleko sa isteklim datumom. Dobro je da sam primetila na vreme jer mleko kupujem za trogodišnju ćerku. Takođe, beli hleb više ne kupujem zato što je lošeg kvaliteta, pa sam zato prinuđena da uzimam integralni koji je skuplji. Kao potrošači zahtevamo da se ispita kvalitet hleba i ostalih proizvoda, kako bi se na neki način uticalo na kvalitet robe - kaže Nišlijka Biljana Milenković.

U Centru za zaštitu potrošača kažu da je krajnje vreme da se jer je iz godine u godinu sve više žalbi na kvalitet robe.

- U poslednje vreme aktuelne su žalbe na račun mobilnih operatera, građani se žale na ugovor koji potpišu. Sve češće se dešava da dobiju nekvalitetan telefon ili da kupe internet koji ne mogu da koriste jer u svom domu nemaju domet, a o tome ih operater nije obavestio. Onog trenutka kada kupac želi da vrati internet nastaje prblem jer je ugovor već potpisan. Zato smo smislili strategiju kako da se borimo protiv toga, radićemo na našim projektima kako bi uticali na svest građana koji moraju da znaju svoja prava i ja apelujem da dođu u naše prostorije, prijave žalbe, a naš pravni tim će rešavati sve po zakonu - završava Jovanović.

Direktor „Žitopeka“ jednog od najvećih proizvođača hleba nije želeo da komentariše navode građana, a u Uniji pekara Niša kažu da su zadovoljni kvalitetom.

- Smatram da su građani subjektivni kada je kvalitet hleba u pitanju, ne postoji razlog zašto bismo menjali kvalitet ili štedeli. Desi se propust, ali samo kada je ručno pravljenje hleba u pitanju - kaže Bratislav Vukadinović iz Unije pekara


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tουριστικά γραφεία από τη Σερβία σε fam trip σε Καλαμάτα, Καρδαμύλη, Λιμένι, και Γιάλοβα

  Με στόχο τη  γνωριμία της σερβικής αγοράς με την Πελοπόννησο, που αποτελεί σχετικά άγνωστο προορισμό για τους ταξιδιώτες από τη γειτονική ...