| 23. 11. 2012.
- 06:51h | Komentara:
13
Kašnjenje građana u otplati kredita sve je veće, a od ukupno
odobrenih zajmova 10,1 odsto čine oni gde je kašnjenje preko 90 dana. Najviše se
kasni kod vraćanja rata za keš i potrošačke kredite, ali i izmirenja dugova za
kreditne kartice.
- Jedna od mogućnosti koja se klijentima nudi kako bi im se olakšao vraćanje obaveza je produženje roka vraćanja kredita za 24 meseca što dovodi do smanjenja visine mesečne obaveze i olakšava vraćanje kredita. Klijentu se nudi i korišćenja grejs perioda u istom trajanju u okviru kojeg plaća samo kamatu - kaže Živojin Savić, izvršni direktor za poslove sa stanovništvom Komercijalne banke.
Za klijente koji su ostali bez posla, postoji mogućnost privremene obustave plaćanja svih obaveza za kredit i nastavak izmirenja posle ugovorenog grejs perioda.
- Kada govorimo o toj nekoj “preventivi”, pomenuo bih osiguranje za slučaj gubitka posla, koje obezbeđuje otplatu određenog broja rata - ističe Miroslav Rebić, član Izvršnog odbora Sosijete ženeral banke.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου