Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020

Η ηρωίδα μου η Μαγια. Ημερολόγιο καραντίνας.

Οι συνομιλίες μου με τους συναδέλφους μου που ζουν στο εξωτερικό συνεχίζονται σε καθημερινή βάση. Νομίζω ότι είναι και ένας τρόπος για να ξεφύγω λίγο από τη ρουτίνα. Τούτη τη φορά μίλησα με τη φίλη μου τη Μάγια που ζει στο Βελιγράδι και μου περιέγραψε την κατάσταση στη χώρα της... Εκεί λοιπόν όλοι όσοι είναι πάνω από 65 χρόνων είναι υποχρεωμένοι να μείνουν σπίτι τους όλη τη μέρα και μπορούν μόνο να βγουν για ψώνια κάθε Κυριακή από τις 04:00 μέχρι τις 07:00. Οι υπόλοιποι επιτρέπεται να κυκλοφορήσουν από τις 05:00 μέχρι τις 17:00 και μετά μένουν υποχρεωτικά στο σπίτι τους.
66
(η εικόνα είναι από κεντρικό δρόμο του Βελιγραδίου)
Μάλιστα στη Σερβία αποκαλούν τις ώρες που μεσολαβούν μέχρι την... έξοδο: "Η ώρα της αστυνομίας", ενώ τα σούπερ μάρκετ και τα φαρμακεία είναι ανοικτά από τις 08:00 μέχρι τις 15:00. Α και το πρόστιμο για τους παραβάτες είναι 150.000 δηνάρια, δηλαδή κάτι περισσότερο από 1.000 ευρώ! Άουτς! Πάντως η ίδια είναι μια ηρωίδα της νέας πραγματικότητας και με κάνει περήφανο! Κάθε μέρα βγαίνει στους δρόμους και βοηθά τους ηλικιωμένους που έχουν ανάγκη και δεν μπορούν να προμηθευθούν τα απαραίτητα! Μακάρι να μπορούσαμε να ακολουθήσουμε το παράδειγμα της!
Νίκος Τζουάννης
9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι μεγαλύτερες κινεζικές επενδύσεις στη Σερβία σύμφωνα με στοιχεία

  ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ Αναπτυξιακές υπηρεσίες της Σερβίας: 1. Ziđin mining - mining - 1.260 2. Ελαστικό Linglong - αυτοκινητοβιομηχανία - 800 3. Όμιλ...