Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2024

Σταϊκούρας: Έργα υποδομών για τη σύνδεση Ελλάδας – Σερβίας

 


Το σχέδιο για κοινές συσκευές στη διέλευση διοδίων και στις δύο χώρας


Και ενώ η Ελλάδα έχει μείνει πίσω  στον οδικό χάρτη που συνδέει την Ευρώπη και τα Βαλκάνια με τη χώρα μας ,στο κομμάτι καρμανιόλα ΕΎΖΩΝΟΙ -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ , όπου καθημερινά συμβαίνουν τροχαία ατυχήματα και το κράτος των Αθηνών σφυρίζει αδιάφορα . Αλλά διόδια ξέρουν να βάζουν για να ικανοποιήσουν τους νταβατζήδες. 

Πάμε παρακάτω .

Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκαν θέματα που αφορούν την συνεργασία στις μεταφορές, την υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομών που θα συνδέουν τις δύο χώρες και την συμμετοχή ελληνικών επιχειρήσεων στην ανάπτυξη των υποδομών στην Σερβία ενόψει της Παγκόσμιας έκθεσης EXPO 2027 που θα πραγματοποιηθεί στο Βελιγράδι.

Ο Έλληνας υπουργός επισήμανε ότι «η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης με τα Σκόπια και το Βελιγράδι αποτελεί μεγάλη σημασίας έργο για την περιφερειακή συνδεσιμότητα και τις μεταφορές»

Να πει κάποιος στον Έλληνα υπουργό ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο μας , λειτουργεί ακόμα χωρίς τηλεδιοικηση, ειδικά στο κομμάτι Λιανοκλάδι -  Τέμπη - Λάρισα. Ένα τρένο κατεβαίνει και όταν φτάσει στον προορισμό του , κάνουν νόημα και φεύγει το άλλο από την αντίθετη πλευρά .   
 
Παραδοχή ΟΣΕ: Δεν λειτουργούν τα φανάρια στο Λιανοκλάδι - Δομοκός - Λάρισα (120 χλμ).

🔹Χωρίς σηματοδότηση & τηλεδιοίκηση μεγάλο τμήμα του προαστιακού.

🔹Προβλήματα ασφαλείας ένα χρόνο μετά τα #Τέμπη.

Πάμε παρακάτω 
Στην συνάντηση των δύο υπουργών συμφωνήθηκε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για τον συντονισμό του συστήματος ηλεκτρονικής είσπραξης διοδίων ώστε μέχρι το καλοκαίρι να μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι ίδιες ηλεκτρονικές συσκευές και στις δύο χώρες για τη διέλευση των οχημάτων στα διόδια.

Αλίμονο 

Όσον αφορά την ολοκληρωμένη είσπραξη διοδίων με την Ελλάδα, ο Βέσιτς είπε ότι στόχος είναι να τεθεί σε ισχύ μέχρι το καλοκαίρι.

Ανέφερε ότι την ερχόμενη εβδομάδα οι εκπρόσωποι των «Σέρβικων Αυτοκινητοδρόμων» θα μεταβούν στην Ελλάδα για να συνομιλήσουν με τις εκεί εταιρείες που συντηρούν τους δρόμους, προκειμένου να ενταθεί η συνεργασία.


Μόνο αν φτιάξουν το κομμάτι εύζωνοι - Θεσσαλονίκη

Βάλτε όρους και ρήτρες μη σας πιάσουν κορόιδα οι Έλληνες  . 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι μεγαλύτερες κινεζικές επενδύσεις στη Σερβία σύμφωνα με στοιχεία

  ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ Αναπτυξιακές υπηρεσίες της Σερβίας: 1. Ziđin mining - mining - 1.260 2. Ελαστικό Linglong - αυτοκινητοβιομηχανία - 800 3. Όμιλ...