Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Καλο ταξιδι αδερφέ μας Vlado

Δεν άντεξε. Σήμερα το πρωι έφυγε για το μεγαλο ταξίδι ο φίλος μας και αδερφός μας Vladan Nikolic . Απο σήμερα θα μας κοιτάει απο εκεί πανω ψηλά. Τον πήρε ο ΘΕΟΣ κοντά του. Εναν υπέροχο ανθρωπο, πρόθυμο να βοηθήσει οποιονδήποτε συνάνθρωπο του.Μια απίστευτη ψυχή. Τον Vladan τον γνώρισα το 2009 όταν και πρωτογνώρισα  και τη γυναικα μου.Μιλαγαμε ώρες ατέλειωτες για τη Σερβία, τον πόλεμο, την Ελλάδα. Μου έλεγε παντα να έχω πίστη. Και υπομονή. Χαρακτηριστικα μου έλεγε dace BOG da sve bude uredu( να δώσει ο ΘΕΟΣ να πάνε όλα καλά).  Ειχαμε βρεθεί πολλές φορες μαζί στη εκκλησία, στις εκδηλωσεις, στη πρεσβεία, σε ανθρωπιστικές αποστολές. Πολύ μεγαλο το κενό που αφήνεις αδερφέ μου. Πρόσφατα είχε παρει και την ελληνική υπηκοότητα..
Ο ΘΕΟΣ θα σε προσέχει εκει ψηλά
Θα σε θυμόμαστε για παντα. Καλό ταξίδι Βλάντο μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου