Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Žepa 1995. - zlocinac Ratko Mladic ispraca Žepljake.flv Želeli ste da me vidite, sad me gledajte , ja sam Ratko Mladić, nemojte se bojati – VIDEO









Video koji svedoči da je posle pada Srebrenice, general Mladić lično garantovao bezbednost muslimanima koji su se predali.

Mladić je lično ušao u svaki autobus kojim su evakuisani muslimani iz Žepe da bi se predstavio i garantovao bezbedan prolazak. Ipak, Mladić nije zaboravio da ih podseti, da za razliku od srpskog oficira, Mislimani nisu imali mislosti prema Srbima.
- Želeli ste dugo da me vidite, sad me gledate ja sam Ratko Mladić. Bićete bezbedno prebačeni za Kladanj. Nemojte se ničeg bojati. Želim vam srećan put, i doviđenja… Svašta su vam pričali do sada o meni, evo imate mogućnost da me vidite, ja sam general Mladić… Nisam ja onakav kako su vam pričali na radiju i televiziji. Ja vašu decu i vas spašavam a naša deca su pobijena 1992. godine u kanjonu Žepe – rekao je Mladić u jednom od autobusa.
Mladić je govorio o zločinu Muslimana nad srpskim borcima koji su bili opkoljeni kod Žepe u junu 1992. godine. Uprkos sporazumu o mirnom prolasku kroz kanjon Žepe, muslimani su na njih otvorili vatru iz zasede i tom prilikom ubili 48 pripadnika VRS, a veliki broj ranili. Nekoliko zarobljenih je živo zapaljeno tako što su zatvoreni u štalu i polili benzinom.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου