До краја августа 2015. швајцарска фирма „Штадлер“ испоручиће Србији 21 електромоторни воз

ПРВИ СЕ ВЕЋ ИСПРОБАВА НА НАШИМ ПРУГАМА, ДРУГИ ИЗЛОЖЕН НА МЕЂУНАРОДНОМ САЈМУ ТРАНСПОРТА „ИНОТРАНС“ У БЕРЛИНУ

  • Реч је о четвороделним возовима максималне брзине од 160 километара на сат. Имају и клима уређаје, вакуум тоалет, информациони систем за путнике, видео надзор, спољне камере, дијагностичке уређаје, ГПС, као и улазна врата са електричним погоном и клизним степеником, а прилагођени су и особама са посебним потребама
25.09.2014. ФАКТИ, за ФБР приредила Биљана Диковић
ВОЗ
ШВАЈЦАРСКА компанија „Штадлер“ представила је јуче на једном од највећих светских међународних сајмова транспорта „Инотранс“ у Берлину нови „Флирт“ – воз произведен за потребе „Железница Србије“.
Реч је о новим електромоторним возовима најновије генерације, оспособљеним за брзине од 160 километара на сат, опремљеним најсавременијом опремом.
На штанду швајцарске компаније посетиоце и званице поздравило је руководство „Штадлера“, а у име српских железница обратио им се председник Скупштине „Железница Србије“ Зоран Анђелковић.
Анђелковић је подсетио да су српске железнице купиле 21 нови електромоторни воз од швајцарског „Штадлера“ након спроведеног међународног тендера и да је њихова укупна вредност око 99 милиона евра, а да су средства обезбеђена захваљујући кредиту Европске банке за обнову и развој.
„За Железнице Србије нови воз означава велику прекретницу, што ће уз предстојећу реконструкцију инфраструктуре и даљу набавку возних средстава српске железнице приближити нивоу развијених европских железница“, поручили су у Берлину представници српских железница, а саопштено је из тог предузећа.
Нови електромоторни воз је намењен за регионални железнички путнички саобраћај и саобраћаће између већих градова у Србији, као замена за постојеће класичне гарнитуре, али ће омогућити и увођење нових понуда и повећање броја полазака на појединим релацијама.
Прва електромоторна гарнитура већ је 19. септембра стигла у нашу земљу и ових дана је на пробним вожњама српским пругама.
Друга гарнитура након званичне презентације на берлинском сајму требало би да у првој половини децембра стигне у Србију, а након тога све до августа 2015. године на сваке две недеље стизаће по једна нова гарнитура. До 31. августа 2015. свих 21 нових возова из швајцарског „Штадлера“ биће испоручени Железницама Србије.
Нови воз може да прими 465 путника, са 12 седишта првог разреда, 212 седишта другог разреда, 11 помоћних седишта и 230 места за стајање.
Реч је о четвороделним возовима максималне брзине од 160 километара на сат. Нови возови имају и клима уређаје, вакуум тоалет, информациони систем за путнике, видео надзор, спољне камере, дијагностичке уређаје, ГПС, као и улазна врата са електричним погоном и клизним степеником, а прилагођени су и особама са посебним потребама.
У току је обука радника Железница Србије за руковање и одржавање нових возова, као и активности на припреми капацитета за одржавање ових гарнитура у Техничко-путничкој станици у Земуну.
У „Штадлеру“ је у току завршна фаза монтаже треће композиције, а на четвртом и петом возу тренутно се ради на склапању ентеријера и монтирању електричних и пнеуматских инсталација.
Делегација Железница Србије, на челу са Анђелковићем, на Сајму транспорта у Берлину, обавила је и већи број састанака са најзначајнијим произвођачима железничких возних средстава и опреме, као и представницима иностраних железничких управа.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ZAŠTO SE PRIKRIVA LEK PROTIV RAKA?

Σερβία: Άραβες "κατέλαβαν" το λιμάνι του Νόβισαντ

ΥΠΕΘΑ: Στη Σερβία ο Αποστολάκης για τη μέρα της νίκης