Τρίτη 31 Μαΐου 2011

TAČNO U PODNE

CECINA PESMA ZA EVRO

(71) Send to friend Print Ponedeljak, 30. Maj, 2011.| Autor:

Danas na sajtu "Miligram produkcije" počinje prodaja nove pesme Svetlane Ražnatović "Šteta za mene"


Stvarno šteta za mene, a mogla sam ja da budem sve...
Ovo su reči nove pesme Svetlane Ražnatović, čija prodaja počinje danas po ceni od 100 dinara, i to tačno u podne, na zvaničnom sajtu „Miligram produkcije“! Na ovaj način Ceca i njen tim su zaštitili prava izvođača, ali i publike, koja će pesme dobijati direktno iz studija i postajati njihov vlasnik, bez rizika da bude uvučena u pirateriju ili neku drugu ilegalnu radnju.

Inače, folk zvezda je sa ekipom odlučila da numera "Šteta za mene" bude prva na prodaji od devet pesama s njenog novog albuma "Ljubav živi", koji će publika imati prilike da u celini presluša od 17. juna.

- Ceca Ražnatović je fenomenalno interpretirala nove pesme, od kojih se očekuje da će doneti potpuno novu muzičku estetiku i unaprediti muzičko tržište - rekao je kompozitor Aleksandar Milić Mili i dodao:
- Tekstovi i muzika predstavljaju omnibus o ljubavi i svim emocijama i životnim situacijama koje ljubav uzrokuje i donosi, a osnovni cilj albuma je da promoviše vrednost ljubavi, koja je u svetu materijalnih vrednosti u kojima živimo ponekad zaboravljena i zapostavljena.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου