Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Počelo asfaltiranje mosta preko Ade

Na zadnjem rasponu novog mosta na Adi Ciganliji juče je počelo postavljanje prvog sloja asfalta. Prema rečima Martina Štajnkilera, predstavnika izvođača radova iz austrijske firme „Por”, ovo je betonski deo mosta, gde su postavljene trake hidroizolacije, preko kojih je sada počelo asfaltiranje.
- Vreme nam donekle ide na ruku i prema prognozama, očekujemo još lepih dana koji će nam omogućiti nesmetan rad. Na čitavom gradilištu svaki dan prisutno je oko 300 radnika, a na samom asfaltiranju trenutno je angažovano njih 25 – kazao je Štajnkiler.
 

Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda kaže da se istovremeno privode kraju i radovi na konstrukciji prilaznih rampi i dela pristupnih puteva.
 
– Na novobeogradskoj strani su bezmalo završene rampa broj pet, koja saobraćaj iz Ulice Jurija Gagarina vodi na most, i rampa broj sedam, koja saobraćaj sa mosta usmerava ka raskrsnici sa Bulevarom Milutina Milankovića. Rampa broj šest urađena je u delu preko Ulice Jurija Gagarina, a na njoj se nastavljaju radovi i ona će služiti da saobraćaj usmerava sa mosta ka novobeogradskim blokovima. Na starobeogradskoj strani mosta, u okviru trećeg nivoa petlje „Radnička” napreduju severna i južna konstrukcija ka mostu, tako da u narednih dvadesetak dana očekujemo i ovo spajanje s mostom – rekao je Bajić.
 
Petlja „Radnička” u tri nivoa u krajnjoj istanci povezivaće most preko Ade, petlju „Hipodrom” i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa „Jugopetrola”, kao i trasu beogradskog metroa.
 
Most preko Save na donjem špicu Ade Ciganlije biće dug 964 i širok 45 metara, s glavnim rasponom od 376 metara. Imaće šest saobraćajnih traka, dva koloseka za šinski saobraćaj i dve pešačko-biciklističke staze.
 
Sa pilonom od 200 metara, most će biti najvažnije obeležje grada i gradske saobraćajne mreže u budućnosti.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου