Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

VAN PAMETI: NS skinhedsi Romu umalo oteli sina (2) jer je svetlije puti?!

Stefana Nikolića, koji je po nacionalnosti Rom, skinsi su optuživali da je ukrao dete od bioloških roditelja. Kada je zapretio da će zvati policiju, huligani su se razbežali
 Skinhedsi, premlaćivanje, mladi, kej, Nišzoom
Ilustracija
NOVI SAD - Grupa skinhedsa umalo je Stefanu Nikoliću otela dvogodišnje dete ispred zgrade u Šafarikovoj ulici u Novom Sadu, zato što je mališan svetlije puti nego otac.
Nikolića, koji je po nacionalnosti Rom, skinsi su optuživali da je ukrao dete od bioloških roditelja. Kada je zapretio da će zvati policiju, huligani su se razbežali.
"Nosio sam dete u naručju, a supruga je išla pored mene. Sustigao nas je momak od oko 25 godina i povikao: „Otkud tebi belo dete, sigurno si ga ukrao!“ Nisam znao šta ću od straha, jer je pokazivao na mog dvogodišnjeg sina Čedu. Supruga ga je molila da nas ostave na miru, a sve su posmatrali njegovi preko ulice, ispred kafane gde su pili. Vikali su da smo ukrali dete i da nas treba u zatvor. Svi su između 20 i 30 godina", objašnjava Stefan.
Počeo je da objašnjava da je njegova žena svetlije puti od njega. Čitava rasprava uticala je na dete koje se od straha rasplakalo, dok je žena nemoćno posmatrala šta se dešava.
"Kada sam odbio da mu dam sina, nudio mi je 100 evra da otkupi dete. Gledao sam ga i nisam mogao da verujem šta mi govori. Rekao sam da ću zvati policiju", priča Stefan.
Ni tu nije bio kraj njihovim mukama, jer se maltretiranju priključio još jedan huligan predstavljajući se kao policajac. "Prišao nam je i rekao da radi za policiju i da će se pozabaviti mojim detetom. Rekao sam da odemo u obližnju policijsku stanicu, što je on odbio. Uzeo sam telefon i pozvao policiju, a huligani su pobegli preko parkinga do centra grada", priča Nikolić.
Kaže da su skinsi bili u crnim jaknama na kojima su bile nalepnice sa mrtvačkim glavama. Kratko su ošišani, a često se okupljaju u Šafarikovoj ulici, u obližnjem lokalu. Viđeni su, kaže Nikolić, i da po obližnjim zgradama iscrtavaju kukaste krstove.
"Od subote uveče ne smem da zaspim, a muž ne ide na posao, jer ne znamo da li će se neko vratiti i ukrasti mi dete. Stefan je radio na Kvantaškoj pijaci, a na posao je odlazio oko tri ujutru. Međutim, ne sme da nas ostavi same kod kuće, jer ko zna šta može da nam se desi", priča supruga Jovanka.
Policija nije pronašla osobe koje bi mogle odgovarati Stefanovom opisu.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Media reports that people around Republika Srpska, Montenegro, and Serbia are coming to Banja Luka by organized transport

  Dodik called the rally to “defend freedom and future” of Serb people ahead of the May 2 UN’s voting on the Srebrenica genocide resolution....