Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Anketa: Šta izluđuje Beograđane?

BEOGRAD - Gužve u saobraćaju ili nedostatak parking mesta svakako se nalaze na vrhu liste stvari koje najviše nerviraju Beograđane. 
beograd3
Ali, u anketi koju je sproveo sajt "24sata" odstupajući od uobičajenih odgovora, sugrađani su kao pojavu koja ih najviše nervira naveli “znojavi dodir” u prevozu i klince koji sa mobilnog preglasno puštaju narodnjake.
Anketi na sajtu „24 sata” odazvalo se više od 1.300 Beograđana koji su rekli šta ih najviše nervira u prestonici, ali teme kojima su se bavili ovoga puta su svakodnevne bizarne „sitnice” koje i te kako umeju da idu na živce. Sa čitaocima se složio i poznati voditelj Zoran Kesić kojeg takođe pomenute stvari izvode iz takta.
"S obzirom na to da se već nekoliko godina ne vozim gradskim prevozom, nisam u situaciji da uživam u miomirisima putnika koji ne koriste dezodorans. Ali, potpuno mi je jasno zašto je ovaj problem visoko kotiran među Beograđanima. Postoji naravno rešenje: otvoriti prozor u autobusu. Međutim, hronični strah od promaje često prevlada, te tako, rukovodeći se onom starom mudrošću „od smrada još niko nije umro, al' od promaje jeste”, odlučujemo se za manje zlo", priča Kesić.
Kesić u svom stilu dodaje da su i sledeća dva slučaja vrlo iritantna, ali i za njih nudi rešenje.
"Ja sam kao ekološki svesna osoba želeo da pomognem ličnim primerom i predložio sam da se kesice za pseću kaku brendiraju mojim likom i nazovu „kesić”. I tako, postaviti te „kesiće” po Dorćolu da krem našeg društva ne prlja svoje italijanske cipele, ali taj predlog nažalost nije prošao, kerovi kake li kake, a vlasnici i dalje ne skupljaju. Što se tiče klinaca koji puštaju muziku u prevozu, nemam problem da me neko „ugrozi” kvalitetnim rokenrolom, džezom ili fankijem... ali kad me „siluju” s arlaukanjem koje nema nikakvu muzičku vrednost, dođe mi da im izbacim mobilni kroz prozor", revoltiran je voditelj. 
Kesića iz takta izbacuju novi kontejneri u koje, kako kaže, ne može da ubaci veliku crnu kesu. “Šta treba, da guram, nabijam, da se popnem pa da skačem po kesi, ne bih li je nekako nagurao i uspeo da zatvorim onaj poklopac? Da ne pominjem što uvek moraš rukom da dodirneš poklopac. I zato, ja lepo i pedantno poređam svoje đubre okolo te kante”, kaže Zoran i dodaje da ga nerviraju i „taksisti koji se razumeju u sve - od politike do ezoterije i okultizma”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ντροπή σου Ντόρα Μπακογιάννη

  Ο διευθυντής του γραφείου για το Κοσσυφοπέδιο και τα Μετόχια, Πέταρ Πέτκοβιτς, αντέδρασε στη δήλωση για τις μεταρρυθμίσεις της Ντόρα Μπακο...