Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013



Тајна мистериозног камиона
22. септембар 2013. | Милутин Милошевић
(Фото: Васељенска ТВ)
golubac 300x221 Тајна мистериозног камионаСтановници десне обале Подунавске регије, у источној Србији, са усхићењем се сећају 90-тих година прошлог века, ембарга и енормне зараде од шверца горива преко Дунава. То су била времена! По 6-7.000 ДМ нето зараде за ноћ, уз неке ситније издатке за благослов полиције. Елем, извесне навике и склоности ка шверцу, на овом подручју, задржале су се и данас. Наравно, без благослова снага реда, то би тешко ишло. Дизел који троше речни бродови, јефтинији је за 50% од оног на пумпи. Промућурнима је то довољно за добру пословну идеју. Најбољи транспорт за сваку шверцовану робу, обавља се камионима типа хладњаче или фургона, јер се ту не види ништа. Ако је полицијска патрола упозната са чињеницом да тај и тај камион не сме да се дира, ствари иду лакше, а посао има све предуслове да буде профитабилан.
Дана 01.11.2012. један жути Фиат Добло, само са возачем, приближавао се, из правца Доњег Милановца, голубачкој тврђави, где је пролазио безброј пута. Рутински је смањио брзину на око 15 км на сат јер се у тунел испод тврђаве улази под оштром кривином у лево али са знаком првенства пролаза. Међутим, из мрачног тунела је изненада изашао камион који је због своје висине, облика тунела и кривине морао да пређе у супротну траку, што је у реду али је с обзиром на право првенства из супротног правца, морао барем да стане. Није стао и наставио је једнаком брзином право на жути Фиат. Возач Фиата, у паници и страху да не буде сравњен са земљом, нагло окреће волан у десно, додаје максималан гас, удара десном страном у метални браник поред пута и за 10-ак цм, успева да избегне контакт са камионом. Након ударца у метални браник поред пута, отвара се аир-баг, а ауто завршава неколико метара даље, на улазу у тунел. Била би то једна уобичајена саобраћајна несрећа, да полиција није реаговала врло чудно.
Када је патрола стигла, возач камиона је обављао телефонски разговор са неким. Возач камиона је кратко попричао са полицајцима и они су га пустили да оде, без увида у документацију, без легитимисања, без разговора са многобројним сведоцима. Вођа патроле, звао се Горан Живанов. Возач Фиата, одлази у полицијску станицу, даје изјаву и детаљно описује камион и слику фотеље – двоседа, на задњој страни камиона, са именом фирме којег се не сећа али наводи да је из 2 речи, а да је прва реч неко презиме. Полицајци у станици, тврде да камион не може бити учесник у удесу, ако није било директног контакта, што се испоставило контрадикторно са ЗОБС-ом.
Добијање записника са увиђаја, је ишло јако отежано. У периоду од 20-ак дана, возач Фиата је одлазио 4 пута по тај записник али је увек наилазио на разноразне препреке. Упорно су измишљали нове разлоге да не издају тај записник. Када је упорност оштећеног возача превагнула, добио је записник пун контрадикторности, у коме се чињенице и наводи међусобно потиру. Обратио се министру, директору полиције, унутрашњој контроли. Заказана је седница комисије унутрашње контроле али је након телефонског позива, прекинута на самом почетку, јер је наводно тужилац звао и наложио да се седница прекине до даљњег, јер он преузима истрагу. Возач Фиата оде у тужилаштво и тамо му кажу да тужилац није звао и није зауставио седницу. Полиција нешто крије!!!
Возач Фиата се поново обрати министру, директору полиције и унутрашњој контроли. Поново се закаже седница, на којој полиција тврди да такав камион уопште не постоји. А у међувремену, грађани те пограничне регије тврде да виђају камион типа хладњаче, на коме је позади нацртан браон двосед и у полукругу исписано име „Митровић Диван“, фирме која производи намештај,а лоцирана је у селу близу Голупца. Међутим, власник те фирме тврди да никада није поседовао такав камион. Сведок, Зоран Бежинаревић, који је на месту удеса причао и са возачем камиона и са возачем Фиата и са полицајцима, добија претњу да не прича ништа о оном што је видео али он ипак даје изјаву да је поменути камион видео. Полиција, много касније налази неког поштара, контра-сведока, који тврди да камион није постојао. А грађани и даље, након годину дана од удеса, виђају на дунавској магистрали тај камион са товарним делом прљаво-беле боје, са сликом браон двоседа и натписом „Митровић Диван“. Инспектор из Београда, представник унутрашње контроле је најжешћи заговорник тврдње да камион није постојао. Вођа патроле није кажњен што је у записнику писао једно, а касније говорио друго.
Много је нејасноћа али су неке ствари извесне: камион је коришћен за неке нелегалне послове, полиција је имала задатак да обезбеђује тај бизнис, а о свему су упознати у самом врху полиције. Нејасно је: коме камион припада, шта превози, за кога ради и ко га штити? Возач Фиата је, у току препуцавања с полицијом око тог камиона, једног дана, сасвим случајно, открио да му је на предњем, левом точку новог аутомобила, неко одшрафио свих 6 шрафова – брезона, а то није открио сам, већ му је на ову опасност која није настала сама по себи, стицајем околности, указао његов пријатељ, погранични полицајац. Да ли се ради о покушају убиства, да би се прикрила дешавања везана за мистериозни камион


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στο ζήτημα της Αλβανίας η Ελλάδα θα έπρεπε να έχει μια στρατηγική που να βασίζεται σε δύο παράγοντες:

  💶 Χρήμα  ✝️ Εθνοτική ταυτότητα Το αλβανικό κράτος είναι μια πλαστή οντότητα όπου χωρίζεται σε δύο μεγάλες ομάδες: Τους Τόσκηδες και τους ...