«Παράγοντες της δημόσιας επιχείρησης ‘Σιδηρόδρομοι Σερβίας’ πρόκειται σύντομα να συνάψουν συμφωνία με εκπροσώπους των σιδηρόδρομων Ελλάδας, Σκοπίων, Ουγγαρίας και Τσεχίας για μεταφορά κινέζικων εμπορευμάτων από το λιμάνι του Πειραία ως την Τσεχία. Επίσης, η επιχείρηση ‘Σιδηρόδρομοι Σερβίας’ σημείωσε, το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αύξηση κατά 13 τοις εκατό, του αριθμού επιβατών συγκριτικά με την ίδια περίοδο του περασμένου έτους, και τώρα διεξάγονται διαπραγματεύσεις με σερβικές επιχειρήσεις για τις δυνατότητες μεταφοράς των εμπορευμάτων και των προϊόντων τους με σιδηροδρομικές γραμμές, επειδή αυτές οι μεταφορές είναι πιο φτηνές και συμφέρουν πιο πολύ»,- δήλωσε στην πιο πρόσφατη Συνέντευξη Τύπου ο διευθυντής της δημόσιας επιχείρησης «Σιδηρόδρομοι Σερβίας», κ. Dragoljub Simonović.
Σύμφωνα με τα λόγια του, τα συμβατικά τεύχη πρέπει να γίνουν έτοιμα σύντομα, και το συμφωνητικό για την υλοποίηση αυτού του έργου, δηλ. της μεταφοράς κινέζικων εμπορευμάτων από τον Πειραία ως την Τσεχία, θα έπρεπε να υπογραφεί ως τα τέλη της χρονιάς.
Στη συνέχεια, ο κ. Σιμόνοβιτς ήταν σε θέση να δώσει τις εγγυήσεις ότι δεν πρόκειται να γίνουν οποιεσδήποτε καθυστερήσεις στη μεταφορά κινέζικων εμπορευμάτων στο έδαφος της Σερβίας, και ανέφερε ότι οι Κινέζοι επιχειρηματίες έχουν αγοράσει ένα μέρος του λιμένος του Πειραία για εναποθήκευση των εμπορευμάτων τους που προορίζονται για την αγορά της Κεντρικής Ευρώπης.
Τέλος, ο κ. Σιμόνοβιτς ανέφερε ότι οι Κινέζοι είναι έτοιμοι να καταβάλουν επενδύσεις για οικοδόμηση ενός εργαστήριου επισκευής αμαξοστοιχιών στη Σερβία. Άλλωστε, το διαμετακομιστικό αυτό σχέδιο, που θα ξεκινάει από την Ελλάδα, μέσω Σκοπίων, Σερβίας και Ουγγαρίας και θα καταλήγει στην Τσεχία, ονομάζεται «Cargo 10», και θα αποτελέσει ένα μέρος του σχεδίου μεταφοράς εμπορευμάτων με τρένο ανάμεσα στη Σερβία, την Κροατία και τη Σλοβενία
Σύμφωνα με τα λόγια του, τα συμβατικά τεύχη πρέπει να γίνουν έτοιμα σύντομα, και το συμφωνητικό για την υλοποίηση αυτού του έργου, δηλ. της μεταφοράς κινέζικων εμπορευμάτων από τον Πειραία ως την Τσεχία, θα έπρεπε να υπογραφεί ως τα τέλη της χρονιάς.
Στη συνέχεια, ο κ. Σιμόνοβιτς ήταν σε θέση να δώσει τις εγγυήσεις ότι δεν πρόκειται να γίνουν οποιεσδήποτε καθυστερήσεις στη μεταφορά κινέζικων εμπορευμάτων στο έδαφος της Σερβίας, και ανέφερε ότι οι Κινέζοι επιχειρηματίες έχουν αγοράσει ένα μέρος του λιμένος του Πειραία για εναποθήκευση των εμπορευμάτων τους που προορίζονται για την αγορά της Κεντρικής Ευρώπης.
Τέλος, ο κ. Σιμόνοβιτς ανέφερε ότι οι Κινέζοι είναι έτοιμοι να καταβάλουν επενδύσεις για οικοδόμηση ενός εργαστήριου επισκευής αμαξοστοιχιών στη Σερβία. Άλλωστε, το διαμετακομιστικό αυτό σχέδιο, που θα ξεκινάει από την Ελλάδα, μέσω Σκοπίων, Σερβίας και Ουγγαρίας και θα καταλήγει στην Τσεχία, ονομάζεται «Cargo 10», και θα αποτελέσει ένα μέρος του σχεδίου μεταφοράς εμπορευμάτων με τρένο ανάμεσα στη Σερβία, την Κροατία και τη Σλοβενία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου